MOTORY - všeobecná rozprava
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
cívka,šáhni jestli se přehřívá. a většinou sebou vezme i kondensátor. a v palci je zalitý odpor,jestli je rozpraskaný taky vyměnit.
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
dobre juknu i na civku je fakt, že nedávno byla celkem tepla když jsme zapomel kličky otočené v zapalovaní ... děkuju
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
tak ona se zahřívá normálně,ale nesmí to být moc.když to zdechlo měl si hned zjistit jestli dává jiskru,nebo jestli tam vůbec proud jde do motoru.taky může být vyhřátá pojistka,respektive ty pružinky co ji drží.
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
podívám se na ní ... koupím nový kondík, kladívka a zkusím ještě jednu cívku co se mi doma válí
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
No - já bych nejdříve zkusil pootevřít nebo sundat víčko nádrže a projet . Stane se , že je neprůchodná cesta odvzdušnění nádrže , v ní se vytvoří podtlak , ten omezí sací účinnost pumpy a je problém o kterém se bavíme . Řešení je - kontrola odvzdušnění nádrže - většinou skřípnutá hadička.........p3p1k píše:podívám se na ní ... koupím nový kondík, kladívka a zkusím ještě jednu cívku co se mi doma válí
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
přes zimu jsem měl vytáhlou nádrž a venku se všemi hadicemi v tomhle bych problém neviděl ale určitě tak prověřím
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Chtěl bych Vám napsat že se vše podařilo a brouk jede super ale lhal bych ... vyměnil jsme cívku, víčko rozdělovače, kondik, svíčky a pořád jede na tři, napadlo kouknout do karburatoru a ejhle ... bordelu až nad hlavu , po vyčištění a nasazení jel brouk chvilku na 4 válce a pak zase na tři při lehké položení nohy na pedál jel krasně, při lehčím sešlápnutí začlo střílení, kuckaní a byl jsme rád že jsem vůbec dojel domu
zkoušel jsem postupně vytahovat kabeli od vička a při vytáhnutí kabelu ke 3tí svíčce se chod motoru nezměnil, ale jiskra mezi kabelem a svičkou byla, je možný že to stále opravdu děla cívka nebo kondenzátor? začínám být lehce v koncích s nápady
vím že je možný že cívka byla asi už špatná a kondík jsem koupil už špatný ale dá se tohle všechno nějak proměřit?
zkoušel jsem postupně vytahovat kabeli od vička a při vytáhnutí kabelu ke 3tí svíčce se chod motoru nezměnil, ale jiskra mezi kabelem a svičkou byla, je možný že to stále opravdu děla cívka nebo kondenzátor? začínám být lehce v koncích s nápady
vím že je možný že cívka byla asi už špatná a kondík jsem koupil už špatný ale dá se tohle všechno nějak proměřit?
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
a ta svíčka byla suchá nebo mokrá když jsi ji vytáhl?
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Dej karbec do krabice a pošli - tel. po szp3p1k píše:Chtěl bych Vám napsat že se vše podařilo a brouk jede super ale lhal bych ... vyměnil jsme cívku, víčko rozdělovače, kondik, svíčky a pořád jede na tři, napadlo kouknout do karburatoru a ejhle ... bordelu až nad hlavu , po vyčištění a nasazení jel brouk chvilku na 4 válce a pak zase na tři při lehké položení nohy na pedál jel krasně, při lehčím sešlápnutí začlo střílení, kuckaní a byl jsme rád že jsem vůbec dojel domu
zkoušel jsem postupně vytahovat kabeli od vička a při vytáhnutí kabelu ke 3tí svíčce se chod motoru nezměnil, ale jiskra mezi kabelem a svičkou byla, je možný že to stále opravdu děla cívka nebo kondenzátor? začínám být lehce v koncích s nápady
vím že je možný že cívka byla asi už špatná a kondík jsem koupil už špatný ale dá se tohle všechno nějak proměřit?
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
A taktiez vymen filter...
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Myslíš že je problém pravě vnich? Je fakt ze mi to na leve straně střílelo do saní tedy chudá směs, za to jsem měl že je těsněni KO ... odkud jsi? :- )Mirek Wenclovice píše: Dej karbec do krabice a pošli - tel. po sz
Filtr palivolej jsem vymenil a vzduchovi jsem jen vycistil
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
problém vyřešen ... svíčka byla mokrá a černá ... hnus ... nakonec jsem sundal karburátor, dal nové těsnění pod sání a trochu obohatil směs (podle střílení do sání a tím i šedé svíčky jsme usoudil že je to moc chudý a bylo ... koupil jsem novej kondenzátor a palec rozdělovače a seřídil vůli ventilů a bylo hotovo
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
...se zase hrabu v busim motoru co byl puvodne dle znaceni obsah 1500 pro brouka 1968, jsem ho rozhodil kvuli litrove spotrebe oleje na 100km a nameril prumer valcu 87 mm tedy 1641. Treti valec s hrncem dost spatnej a nedari se mi sehnat pouzitej. Ale mam dva skoro novy (asi 3 tis na nich) o prumeru 85.5mm na 1600. Me napadlo to tam dat, ma silnejsi stenu bude se lepe chladit,motor byl stejne za hubicku a pristi rok se poohlednu po necem lepsim. Co Vy na to? Nejakej odpor, nebo nazor?. Podle me se to uplne na tom werku ztrati a jestli to nesezenu do pristiho patku, tak to tam stejne dam.....
Vwase nocni sichta...
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
rozne kompresne pomery,to nemoze robit dobrotu.
-
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1539
- Registrován: 24 srp 2009
- Bydliště: Tábor zdraví venkov
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Romane,taky by jsem to neudělal,když mi praskla segrovka na 1641, na jednom pístu a čep mi vydřel drážku do válce,taky jsem to neudělal a to byl jenom jeden válec dát 1585...pokud by jsi se sady 1641 zbavoval a byl tam jeden nebo dva válce a jeden píst použitelnej,rád nasaju...až budeš něco posílat do ČR, podělíme se o poštu
Ideální majitel brouka,buggy,buse...a co dál??
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Já se crcám s každým mililitrem a tak bych řekl, že mám spíš ten odpor, ale je to Tvoje auto, dělej si s ním co chceš .udeeska píše:...Co Vy na to? Nejakej odpor, nebo nazor?. Podle me se to uplne na tom werku ztrati a jestli to nesezenu do pristiho patku, tak to tam stejne dam.....
Každý celek se skládá z detailů.
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Svážil bych písty co nejvíc na digiváze a nouzově bych to prubnul. Neváha pístů bude zlobit víc než nekonzistentní kompresní poměr.
Pětišroub pod závojem
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Sheldone, jsi to ty ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
..tak Barkas jede na tři válce, tak proč by tohle nemohlo jet na dva takový a dva makový
Romane určitě to zkus, minimálně se dozvíme co všechno si vw motor ještě nechá líbit ( a nebo taky ne).
Romane určitě to zkus, minimálně se dozvíme co všechno si vw motor ještě nechá líbit ( a nebo taky ne).
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
imho u boxeru lepší volba 2+2 než 3+1yahoďák píše:proč by tohle nemohlo jet na dva takový a dva makový
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige