MOTORY - všeobecná rozprava

často kladené otázky a návody: "Jak seřídit předstih", "Jak se dělá...", "Kde seženu..."
Odpovědět
evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1518
Registrován: 01 pro 2010

Re: MOTORY - všeobecná rozprava

Příspěvek od evinsen »

cívka,šáhni jestli se přehřívá. a většinou sebou vezme i kondensátor. a v palci je zalitý odpor,jestli je rozpraskaný taky vyměnit.

Uživatelský avatar
p3p1k
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 388
Registrován: 03 zář 2007
Bydliště: praha

Re: MOTORY - všeobecná rozprava

Příspěvek od p3p1k »

dobre juknu i na civku :) je fakt, že nedávno byla celkem tepla když jsme zapomel kličky otočené v zapalovaní :( ... děkuju :)
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky ;)
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1518
Registrován: 01 pro 2010

Re: MOTORY - všeobecná rozprava

Příspěvek od evinsen »

tak ona se zahřívá normálně,ale nesmí to být moc.když to zdechlo měl si hned zjistit jestli dává jiskru,nebo jestli tam vůbec proud jde do motoru.taky může být vyhřátá pojistka,respektive ty pružinky co ji drží.

Uživatelský avatar
p3p1k
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 388
Registrován: 03 zář 2007
Bydliště: praha

Re: MOTORY - všeobecná rozprava

Příspěvek od p3p1k »

podívám se na ní ... koupím nový kondík, kladívka a zkusím ještě jednu cívku co se mi doma válí :)
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky ;)
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )

Mirek Wenclovice
Příspěvky: 209
Registrován: 31 bře 2011

Re: MOTORY - všeobecná rozprava

Příspěvek od Mirek Wenclovice »

p3p1k píše:podívám se na ní ... koupím nový kondík, kladívka a zkusím ještě jednu cívku co se mi doma válí :)
No - já bych nejdříve zkusil pootevřít nebo sundat víčko nádrže a projet . Stane se , že je neprůchodná cesta odvzdušnění nádrže , v ní se vytvoří podtlak , ten omezí sací účinnost pumpy a je problém o kterém se bavíme . Řešení je - kontrola odvzdušnění nádrže - většinou skřípnutá hadička.........

Uživatelský avatar
p3p1k
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 388
Registrován: 03 zář 2007
Bydliště: praha

Re: MOTORY - všeobecná rozprava

Příspěvek od p3p1k »

přes zimu jsem měl vytáhlou nádrž a venku se všemi hadicemi v tomhle bych problém neviděl ale určitě tak prověřím :)
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky ;)
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )

Uživatelský avatar
p3p1k
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 388
Registrován: 03 zář 2007
Bydliště: praha

Re: MOTORY - všeobecná rozprava

Příspěvek od p3p1k »

Chtěl bych Vám napsat že se vše podařilo a brouk jede super ale lhal bych :( ... vyměnil jsme cívku, víčko rozdělovače, kondik, svíčky a pořád jede na tři, napadlo kouknout do karburatoru a ejhle ... bordelu až nad hlavu :D , po vyčištění a nasazení jel brouk chvilku na 4 válce a pak zase na tři :( při lehké položení nohy na pedál jel krasně, při lehčím sešlápnutí začlo střílení, kuckaní a byl jsme rád že jsem vůbec dojel domu :D
zkoušel jsem postupně vytahovat kabeli od vička a při vytáhnutí kabelu ke 3tí svíčce se chod motoru nezměnil, ale jiskra mezi kabelem a svičkou byla, je možný že to stále opravdu děla cívka nebo kondenzátor? začínám být lehce v koncích s nápady :(

vím že je možný že cívka byla asi už špatná a kondík jsem koupil už špatný :( ale dá se tohle všechno nějak proměřit?
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky ;)
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1518
Registrován: 01 pro 2010

Re: MOTORY - všeobecná rozprava

Příspěvek od evinsen »

a ta svíčka byla suchá nebo mokrá když jsi ji vytáhl?

Mirek Wenclovice
Příspěvky: 209
Registrován: 31 bře 2011

Re: MOTORY - všeobecná rozprava

Příspěvek od Mirek Wenclovice »

p3p1k píše:Chtěl bych Vám napsat že se vše podařilo a brouk jede super ale lhal bych :( ... vyměnil jsme cívku, víčko rozdělovače, kondik, svíčky a pořád jede na tři, napadlo kouknout do karburatoru a ejhle ... bordelu až nad hlavu :D , po vyčištění a nasazení jel brouk chvilku na 4 válce a pak zase na tři :( při lehké položení nohy na pedál jel krasně, při lehčím sešlápnutí začlo střílení, kuckaní a byl jsme rád že jsem vůbec dojel domu :D
zkoušel jsem postupně vytahovat kabeli od vička a při vytáhnutí kabelu ke 3tí svíčce se chod motoru nezměnil, ale jiskra mezi kabelem a svičkou byla, je možný že to stále opravdu děla cívka nebo kondenzátor? začínám být lehce v koncích s nápady :(

vím že je možný že cívka byla asi už špatná a kondík jsem koupil už špatný :( ale dá se tohle všechno nějak proměřit?
Dej karbec do krabice a pošli - tel. po sz

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: MOTORY - všeobecná rozprava

Příspěvek od john »

A taktiez vymen filter... :D

Uživatelský avatar
p3p1k
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 388
Registrován: 03 zář 2007
Bydliště: praha

Re: MOTORY - všeobecná rozprava

Příspěvek od p3p1k »

Mirek Wenclovice píše: Dej karbec do krabice a pošli - tel. po sz
Myslíš že je problém pravě vnich? Je fakt ze mi to na leve straně střílelo do saní tedy chudá směs, za to jsem měl že je těsněni KO ... odkud jsi? :- )

Filtr palivolej jsem vymenil a vzduchovi jsem jen vycistil :-)
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky ;)
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )

Uživatelský avatar
p3p1k
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 388
Registrován: 03 zář 2007
Bydliště: praha

Re: MOTORY - všeobecná rozprava

Příspěvek od p3p1k »

problém vyřešen :) ... svíčka byla mokrá a černá ... hnus :( ... nakonec jsem sundal karburátor, dal nové těsnění pod sání a trochu obohatil směs (podle střílení do sání a tím i šedé svíčky jsme usoudil že je to moc chudý :D a bylo :D ... koupil jsem novej kondenzátor a palec rozdělovače a seřídil vůli ventilů a bylo hotovo :)
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky ;)
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: MOTORY - všeobecná rozprava

Příspěvek od udeeska »

...se zase hrabu v busim motoru co byl puvodne dle znaceni obsah 1500 pro brouka 1968, jsem ho rozhodil kvuli litrove spotrebe oleje na 100km a nameril prumer valcu 87 mm tedy 1641. Treti valec s hrncem dost spatnej a nedari se mi sehnat pouzitej. Ale mam dva skoro novy (asi 3 tis na nich) o prumeru 85.5mm na 1600. Me napadlo to tam dat, ma silnejsi stenu bude se lepe chladit,motor byl stejne za hubicku a pristi rok se poohlednu po necem lepsim. Co Vy na to? Nejakej odpor, nebo nazor?. Podle me se to uplne na tom werku ztrati a jestli to nesezenu do pristiho patku, tak to tam stejne dam..... :lol:
Přílohy
DSC_0397.JPG
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
Milan NM
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 736
Registrován: 25 pro 2015
Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom

Re: MOTORY - všeobecná rozprava

Příspěvek od Milan NM »

rozne kompresne pomery,to nemoze robit dobrotu. #-o

lális
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1539
Registrován: 24 srp 2009
Bydliště: Tábor zdraví venkov

Re: MOTORY - všeobecná rozprava

Příspěvek od lális »

Romane,taky by jsem to neudělal,když mi praskla segrovka na 1641, na jednom pístu a čep mi vydřel drážku do válce,taky jsem to neudělal a to byl jenom jeden válec dát 1585...pokud by jsi se sady 1641 zbavoval a byl tam jeden nebo dva válce a jeden píst použitelnej,rád nasaju...až budeš něco posílat do ČR, podělíme se o poštu :-D
Ideální majitel brouka,buggy,buse...a co dál??

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTORY - všeobecná rozprava

Příspěvek od lišák »

udeeska píše:...Co Vy na to? Nejakej odpor, nebo nazor?. Podle me se to uplne na tom werku ztrati a jestli to nesezenu do pristiho patku, tak to tam stejne dam..... :lol:
Já se crcám s každým mililitrem a tak bych řekl, že mám spíš ten odpor, ale je to Tvoje auto, dělej si s ním co chceš :D .
Každý celek se skládá z detailů.

Snížek
Příspěvky: 56
Registrován: 22 črc 2004

Re: MOTORY - všeobecná rozprava

Příspěvek od Snížek »

Svážil bych písty co nejvíc na digiváze a nouzově bych to prubnul. Neváha pístů bude zlobit víc než nekonzistentní kompresní poměr.
Pětišroub pod závojem

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTORY - všeobecná rozprava

Příspěvek od Sam »

Sheldone, jsi to ty ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: MOTORY - všeobecná rozprava

Příspěvek od yahoďák »

..tak Barkas jede na tři válce, tak proč by tohle nemohlo jet na dva takový a dva makový :)
Romane určitě to zkus, minimálně se dozvíme co všechno si vw motor ještě nechá líbit ( a nebo taky ne).
Obrázek

Uživatelský avatar
eLzyx
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1050
Registrován: 20 říj 2011
Bydliště: Bílina

Re: MOTORY - všeobecná rozprava

Příspěvek od eLzyx »

yahoďák píše:proč by tohle nemohlo jet na dva takový a dva makový
imho u boxeru lepší volba 2+2 než 3+1
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige

Odpovědět