Typ5=WBX=Oxyboxer

často kladené otázky a návody: "Jak seřídit předstih", "Jak se dělá...", "Kde seženu..."
Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Typ5=WBX=Oxyboxer

Příspěvek od SO 545 »

Práve som dostal do rúk motor WBX SR 2,1l /vďaka yahoďák/

Obrázek

jeho stavba je dosť podobná blokom T1

Obrázek

takto z vrchu odstrojený to nemôže poprieť.

To yahoďák : bolo by zaujímavé vedieť kto to skladal.
na tomto "hube" chýbalo ložisko ojnice. Keď ho to zomlelo tak potom dokonale nič som nenašiel ale ešte som nepolil blok.

Obrázek

ojnica je šišatá len 0,5mm

Obrázek

Kto má nejaký materiál týkajúci sa prestavby na Air vkladajte to prosím tu.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Příspěvek od Petr914 »

schwungrad und stößel sind typ 4
nockenwelle ist typ 1
oelpumpe is auch typ1
wassermantel muss du für luftkühlung abfräsen
bei den kolben muss du dann noch die kühlrippen kürzen
und köpfe umbohren...oder teile vom limbach motor....oder besser gleich zu lotto


...also

Setrvák a zdvihátka jsou Typ4
vačka Typ1
olejová pumpa je taky Typ1
vodní plášť(nebo co) odfrézovat na chlazení vzduchem
u pístů je potřeba zkrátit chladící drážky(tohle mi moc velkej smysl nedává)
a převrtat hlavy...nebo koupit u firmy Limbach...nebo lépe vyhrát v loterii...

...je to trochu přiblblý,ale nejsem motorář,takže by to mohlo dávat smysl...a budu hledat dál...
:lol:
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

Vyhrať v lotérii a kúpiť si to ....NUDA.

Rád si ušpiním ruky. Táto "skriňa" niečo vydrží preto to skúsim.

Vďaka peter keď niečo nájdeš a doplníš to prekladom budem vďačný.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

pokud se dobre pamatuju Petisroub tu pred casem mel nejakej odkaz na Oxiboxera
kde bylo i neco malo o stavbe
... a vůbec !

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

to SO545:
aha, tak to bylo ono cvaknutí při úvrati tohoto pístu... :shock: neuvěřitelné

A to ložisko, resp. jeho zbytky , neválí se někde dole ve skříni?

Kdo ho stavěl se už nedozvíme, přišel zřejmě s autem nikdo neví odkud a jak začal cvakat, tak ho odstavili... i když to se mi už taky nezdá ve světle tohoto objevu....spíš ho někdo "postavil", zkurvil tohle ojniční ložisko(dotažení ojnice?), to záhy vypadlo a tak to odstavili...

Tím odfrézováním vodního pláště se rozumí ty stěny okolo šteftů.
Byla by fotka pístu, ať rozšifrujem tu úpravu na nich?

Uživatelský avatar
axoun
Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
Příspěvky: 2776
Registrován: 19 srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od axoun »

Mohl by prosím někdo blíže vysvětlit co to jako je ten OXIidovanej BOXer je? 8-[
Kujeme.

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Příspěvek od Petr914 »

...stručně řečeno vodou chlazenej Typ4...
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

základ je 2,1 WBX = vodou chlazený boxer z T3, původně se vstřikováním.

No a Mároš ho naučí na vwzduch, takže oxy...

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

axoun píše:Mohl by prosím někdo blíže vysvětlit co to jako je ten OXIidovanej BOXer je? 8-[
Kujeme.
no to je wasser boxer predelanej na vzchuch
neboli vodnik bez vody :)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

Petr914 píše:...stručně řečeno vodou chlazenej Typ4...
je to skôr kríženec T4 a T1

mne sa páčí jeho robustná stavba a príbuzenstvo s T1
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1807
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvek od Kvak »

SO 545 píše:je to skôr kríženec T4 a T1
Takže Typ2,5 :-)

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

Přestavbu jsem někde už viděl, ale nemám čas to hledat, obecně platí jak již bylo řečeno výše odfrézovat ty kusy bloku pro vodní chlazení, dále použití sady válců a pístů 94mm, je otázka jaký použít zdvih jestli 69 nebo 82 tady bych mohl poradit jedině kdyby mi SO dodal přesnou šířku skříně po odbroušení a možná další rozměry- ojnice je nutno stejně vyměnit, tuším má WBX stejnou délku 137mm, ale jiný průměr pístního čepu 24mmx22mm. Pak ještě je tuším problém, že uložení šteftů v bloku není úplně shodné s broukem - zde je asi třeba improvizovat - sériový zdvih je 76,4mm, ale mám pocit že po jistých úpravách lze použít i klikovku pro typ1 a pochopitelně rovnou s větším zdvihem .... proč tohle všechno podstoupit? Tenhle blok byl seriově dělanej na to aby unesl 112Ps více snad kometáře netřeba. Snad jen že kdybys do toho nešel ty tak bych asi hned jak bych měl trochu volný ruce pro něj rozjel já :wink: A mimochodem vačka je sice shodná s broučí, ale je "ostřejší" :wink:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

Súhlas s tým čo píšeš.

Štefty sú vyriešené offset vložkami vonkajší závit M14 vnútorný M8 offset3mm
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Blok práve zhodil nejaké to deko.
Ďalší krok je pozmeniť rozteč šteftov hláv na T1 rozmer.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
sSATYRr
MODRA owner
Příspěvky: 3639
Registrován: 11 úno 2005
Bydliště: v rodinném prostředí

Příspěvek od sSATYRr »

:shock:
tady se zase rodi neco ...brutalne precizniho.

=D> =D> =D>
Ze si chlape nedas pokoj, uz me od toho placani bolej pracky.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

husty :!:
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1807
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvek od Kvak »

SO, to stavíš do furgona? :)

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

Furgon je bohužiaľ minulosť.

Keď tento motor úspešne dokončím a bude fungovať pôjde do chrobáka.
Plus dostane IRS podvozok.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1712
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sesto »

LOL
Niet co dodat.

Odpovědět