Seřízení karburátoru 30 / 34 PICT-3
Re: potíže s karburátorem 31 PICT-3
čau Broukaři,dám něco k lepšímu-podle návodu jsem naladil fora /byl moc velkej/Přestalo plácání do výfuku od 1 a 2 válce ,bohatost jsem skončil 2 otáčky a vzduch 3 otáčky. Zatím se to jeví jako ideál,ale na všetko nám treba špecialistou-jak říkal major Terazky. Tak to doladíme než přijde sezona. A trysky -přední menší a zadní větší/z Pravé strany karbecu/ byly přesně naopak. jsou totiž téměř stejné až na díry v nich. Tak dali prášky podle rady
/Hop a mraveneček/ kecám -Trike je OK-Vrčí a přede jak spokojenej kocour.
Jen za plynem trochu zakopne ,ale to by chtělo návod na ventily. Snad se zadaří. Vím jen že se dělaj na studeným motoru a 0.15 oba. Ale který je který a kdy střihaj -no zatím vyčkáme. Kluci díky moc. ČÁGO bellissimo
Jarin
/Hop a mraveneček/ kecám -Trike je OK-Vrčí a přede jak spokojenej kocour.
Jen za plynem trochu zakopne ,ale to by chtělo návod na ventily. Snad se zadaří. Vím jen že se dělaj na studeným motoru a 0.15 oba. Ale který je který a kdy střihaj -no zatím vyčkáme. Kluci díky moc. ČÁGO bellissimo
Jarin
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: potíže s karburátorem 31 PICT-3
http://www.vwbroukklub.cz/nuke/modules. ... =0&thold=0" onclick="window.open(this.href);return false;
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re:
Tak mám momentálně úplně stejný problém.Herbie píše:tak dalsi poznatek
jede-li to na systic, cukani mezi 1000 a 2000 otackami se nekona
jakmile se systic vypne, opet se to projevuje
ze by chuda smes ?
Sroubek smesi mam na 3.5 otacky, coz si myslim je az dost
a stale plati ze
- volnobeh drzi jedna basen
- v otackach tahne bezvadne
- bez zatizeni se skytani vubec neprojevuje
dalsi testovani odlozeno z duvodu zkurvenejch zavitu na svickach
Karbec vyčišten, membránky nové, volnoběh krásně drží, ale jak se zahřeje, tak při akceleraci má díru, jako když nestříká injektor.
Má někdo tip?
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
Re: Seřízení karburátoru 30 / 34 PICT-3
Tak změř kolik ten injektor dává, měl jsem jeden šuntskej karbec, u kterýho sice na oko akcelearčka stříkala a po změření jsem zjistil, že nedává ani polovinu požadovaného množství. nedalo se ani pořádně sešlápnout plyn i při neutrálu. Sice už jsem o tom někde kdysi psal, ale buhvi kde a kdy. Měření provedeme nasazením na sklenici, odměrnej válec a celými pohyby jako při sešlápnutí plynu plníme nádobu, pohyb provedem 10krát nebo dvacetkrát a následně množství paliva vydělíme n počtem. Tento postup i tabulky množství jsou v každym lepšim manualu, mohu dohledat zítra. Problém vzniká špatnou membránou nebo netěsností některou z kuliček. Pokud netěsní ta blíže injektoru, nasává to při pohybu vzduch, pokud netěsní ta blíže plovákový komoře, tlačí to benzín jak do injektoru tak zpátky do plovákovky.
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
Re: Seřízení karburátoru 30 / 34 PICT-3
protože to je pořád dokola, a mnoho uživatelů prostě google používat neumí
tak zde návod jak seřídit PICT 3 karburátor
---------------------------------------------------------------------------------------------
Carburetor adjustment: Solex 30,31 PICT & 34 PICT-3 and 4
Before attempting to adjust carburetor, make sure that valve clearances, ignition dwell angle (point gap) and ignition timing are correct as per the specifications in your Bentley Manual.
The engine must also have signifigant compression ratio and be free of intake or exhaust leaks.
Start engine and run it until normal operating temperature is reached.
Check to ensure choke plate is fully open. If not, adjust choke by backing off the three retaining screws and rotating the choke heater element housing).
Turn the throttle valve adjustment screw (#1 in the image) out until there is clearance between its tip and the fast idle cam. Then, turn the throttle valve adjustment screw in until it just touches the fast idle cam. From this position, turn the throttle valve adjustment screw in an additional ¼ turn.
Slowly turn the volume control screw (#2) in until it just comes to a stop. Do not over-tighten the the volume control screw. It has a needle point tip, and if you over tighten it the tip gets jammed in the fuel passageway, breaks off, and renders the carburetor useless. Once it's gently seated, back it out 2½ to 3 complete turns.
Connect a tachometer to the ignition system.
By turning the bypass screw , adjust the idle speed to 800 - 900 RPM.
By turning the volume control screw (#2), adjust to the fastest obtainable idle speed. Then, turn the volume control screw in (clockwise) until the idle speed drops by 20 - 30 RPM.
Again using the bypass screw (#3), re-adjust the idle speed to 800 - 900 RPM.
tak zde návod jak seřídit PICT 3 karburátor
---------------------------------------------------------------------------------------------
Carburetor adjustment: Solex 30,31 PICT & 34 PICT-3 and 4
Before attempting to adjust carburetor, make sure that valve clearances, ignition dwell angle (point gap) and ignition timing are correct as per the specifications in your Bentley Manual.
The engine must also have signifigant compression ratio and be free of intake or exhaust leaks.
Start engine and run it until normal operating temperature is reached.
Check to ensure choke plate is fully open. If not, adjust choke by backing off the three retaining screws and rotating the choke heater element housing).
Turn the throttle valve adjustment screw (#1 in the image) out until there is clearance between its tip and the fast idle cam. Then, turn the throttle valve adjustment screw in until it just touches the fast idle cam. From this position, turn the throttle valve adjustment screw in an additional ¼ turn.
Slowly turn the volume control screw (#2) in until it just comes to a stop. Do not over-tighten the the volume control screw. It has a needle point tip, and if you over tighten it the tip gets jammed in the fuel passageway, breaks off, and renders the carburetor useless. Once it's gently seated, back it out 2½ to 3 complete turns.
Connect a tachometer to the ignition system.
By turning the bypass screw , adjust the idle speed to 800 - 900 RPM.
By turning the volume control screw (#2), adjust to the fastest obtainable idle speed. Then, turn the volume control screw in (clockwise) until the idle speed drops by 20 - 30 RPM.
Again using the bypass screw (#3), re-adjust the idle speed to 800 - 900 RPM.
... a vůbec !
Re: Seřízení karburátoru 30 / 34 PICT-3
našel jsem taky naky další článek snad někomu pomuže http://www.angelfire.com/tx2/ntnb/Carb_Instructions.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
Re: Seřízení karburátoru 30 / 34 PICT-3
To jsou všecko moc pěkný návody, ale furt mi není jasný, jak na broukovi, kde není otáčkoměr, nastavím 850rpm??
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seřízení karburátoru 30 / 34 PICT-3
Ouchooo.. ne moc dole ani ne moc nahoředolin píše:To jsou všecko moc pěkný návody, ale furt mi není jasný, jak na broukovi, kde není otáčkoměr, nastavím 850rpm??
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Re: Seřízení karburátoru 30 / 34 PICT-3
prostě si nějakej levnej otáčkoměr pořídíšdolin píše:To jsou všecko moc pěkný návody, ale furt mi není jasný, jak na broukovi, kde není otáčkoměr, nastavím 850rpm??
a pro účely seřízení motoru dočasně připojíš dozadu k motoru abys viděl co děláš
třeba takovej
http://aukro.cz/otackomer-lumel-i5063827461.html" onclick="window.open(this.href);return false;
zapni mozek
... a vůbec !
Re: Seřízení karburátoru 30 / 34 PICT-3
Herbie, mozek většinou používám, jen zkrátka nemám ty správný dovednosti a znalosti, ale učím se Umím vyndat ledvinu nebo žlučník, ale otáčkoměr na motor prostě nenapojím - zatím. Předpokládám, že se to napojuje na nějaký dráty? Nebo holt to ucho - co takhle nastavit to tak, aby to nechcípalo, ale jen trochu nad? Zatím má volnoběh otáčky jak kráva, mám strach, že to z garáže odletí... Pán co to opravoval už nastavit a poštelovat motor bohužel už neuměl...
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
Re: Seřízení karburátoru 30 / 34 PICT-3
tak je to rozhodně jednodušší než ten žlučník
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 00#p299184" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 00#p299184" onclick="window.open(this.href);return false;
... a vůbec !
Re: Seřízení karburátoru 30 / 34 PICT-3
Ahoj, mam problem s volnobehem za tepla, myslim ze to je netesnosti sani nebo karburatoru, karburator jsem totiz nedavno cistil a menil i tesneni. Mam 34 PICT 3 nebo 4. Nasel jsem ale docela vyraznou vůli te klapky v karburatoru, pry by to mohlo nasavat vzduch tam. Nevite jak to spravit nebo jestli se to da nechat nekde udelat? Diky
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seřízení karburátoru 30 / 34 PICT-3
Ano necha se to udelat s beznym vybavenim kovo dilny. Odbrousit konce rozpertlovanych sroubu spodni klapky. Demontovat klapku, osu klapky prebrousit nebo liznout na soustruhu,prevrtat diry a osadit bronzova pouzdra, prestruzit na pozadovany prumer osy klapky a pak vse poskladat zpet.
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seřízení karburátoru 30 / 34 PICT-3
Ahoj, na mém Solex 31 PICT 3 mi netěšní spodní osička. Má někdo zkušenost s koupí těchto pouzder:
http://www.ebay.com/itm/Bearing-Bushes- ... SwrXdXKMO-
Budou vhodná jako základ pro přetěsnění?
Díky za reakce
http://www.ebay.com/itm/Bearing-Bushes- ... SwrXdXKMO-
Budou vhodná jako základ pro přetěsnění?
Díky za reakce
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seřízení karburátoru 30 / 34 PICT-3
Ja bych si udelal pouzdra vlastni. Bude to levnejsi,rychlejsi, bude se to lepe struzit a vyhnu se zklamani ze to nebude pasovat.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: Seřízení karburátoru 30 / 34 PICT-3
Záleží na tom , z které série máš karburátor . Tyhle ložiska jsou na poslední sérii karbců , kde je hřídelka uložena v kluzných ložiskách a hlavně průměr vývrtu uložení je rovných 10 mm - tzn změř si předem po vymontování klapky . Stejná pouzra jako na ebay koupíš u nás - / SKF PCM 081012/22,-kč nebo 0812 KU = 10/8/délka12 - za 7 kč . Něco k tomu máš na http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?f=14&t=20396Olan47 píše:Ahoj, na mém Solex 31 PICT 3 mi netěšní spodní osička. Má někdo zkušenost s koupí těchto pouzder:
http://www.ebay.com/itm/Bearing-Bushes- ... SwrXdXKMO-
Budou vhodná jako základ pro přetěsnění?
Díky za reakce
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Seřízení karburátoru 30 / 34 PICT-3
To je provokacia,alebo ponuka na vysustruzenie?Sam píše:Ja bych si udelal pouzdra vlastni. Bude to levnejsi,rychlejsi, bude se to lepe struzit a vyhnu se zklamani ze to nebude pasovat.
Asi nebude mat kazdy soustruh.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seřízení karburátoru 30 / 34 PICT-3
Provokace. Bez soustruhu vystruzniku a poradne vrtacky nebo frezy je oprava ulozeni klapky odsouzena predem k nezdaru.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seřízení karburátoru 30 / 34 PICT-3
Díky za reakce, takže to rozeberu a pak budu shánět někoho kdo to dá dohromady Soustružníka jsem už našel takže snad si s tím poradí.......jen bych se ještě nechal rád poučit, pokud má ložisko venkovní průměr 12, tak výstružníkem 12 si udělám taky přesně výstruh 12? nebo se tam dělá nějaká vůle/přesah v desetinách či setinách? Díky, rád bych to soustružníkovi zadal přesně
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Seřízení karburátoru 30 / 34 PICT-3
Jestlize mas soustruznika,tak mu odnes telo karburatoru s klapkou(sundej vicko,vyndej plovak a vsechno okolo) a on uz si s tim poradiOlan47 píše:Díky za reakce, takže to rozeberu a pak budu shánět někoho kdo to dá dohromady Soustružníka jsem už našel takže snad si s tím poradí.......jen bych se ještě nechal rád poučit, pokud má ložisko venkovní průměr 12, tak výstružníkem 12 si udělám taky přesně výstruh 12? nebo se tam dělá nějaká vůle/přesah v desetinách či setinách? Díky, rád bych to soustružníkovi zadal přesně
Vwase nocni sichta...