Motor - zatepla špatně startuje
no uz sem mi parkrat stalo neco podobnyho (s predchozimi motory a vetsinou teda pri zastaveni po jizde treba po dalnici, nebo delsi trasy)jogi píše:Ahoj...teďkons v těchto tropech se vyskytl takovej ne moc velkej problémek, avšak byl bych radši kdyby nebyl...
Jakmile je rozpálenej motor a někde zastavím a třeba na nejakejch 15 minut vypnu motor, tak pak se stava ze nechce naskocit...točí, ale vypadá to, že není benzin(že by nějake vyschnutí-treba v karburátoru???) stači do auta trochu drcnout nebo hodně našlapat plyn...a pak naskoci a jede zasejc vpohode...jen to startovaní, a neba mne porad myslet na to že musím stat z kopce...
nevite nekdo o co go? a jak tomu predchazet?
????
dík
startovani s plnym plynem ani jiny vyfikundace nepomohly
pomohlo az schladnuti ve stinu pod mostem, nebo proste roztlaceni
... a vůbec !
Hm a co na tohle:
ted jiste nejsou vedra, zeee... Motor pretesnen(tam kam jsem mohl, kdyz jsem nechal pouze blok a valce v aute, vse ostatni fuc) bo stracel slusne olej. Sani tesni(zkouseno sprejem...). Jedu si tak do kopecka: za 2 cca 35-45, za 3 cca 45-55.
Na kopecku zastavim, bo jsem slysel nejakej vybuch v aute (pred jeden zadni vystup topeni se zakutalela o.5L PETka a nevydrzela vykon topeni ), chcipnu motor a teplej uz nenatocim, samozdrejmne s plnym plynem. A ani bez plynu...
Hm, nejaka idea?? Chapu ze ten motor byl trosku teplejsi jizdou do kopce, ale termostat je "new" a funkcni a to same klapky(zkontrolovano), takze ne prehratej... Problem se startem tepleho je i pri normalnich pojizdkach po meste...
Dela to jen od pretesneni, tj od te doby, co jsem se do toho hrabal 8) Studenej natoci na cvrnknuti doslova, ani jednou se neprotoci(zkouseno po dvou tydenim odstaveni pri nemoci a pri -9st)
Jo s karburatorem jsem nikde nekroutil, to je jeste od 5s. Jen se mi prevratil, tak z plovakovky vytekl benzin, ale ten by se mel docerpat sam, ne? pri prvnim ozivovani
ted jiste nejsou vedra, zeee... Motor pretesnen(tam kam jsem mohl, kdyz jsem nechal pouze blok a valce v aute, vse ostatni fuc) bo stracel slusne olej. Sani tesni(zkouseno sprejem...). Jedu si tak do kopecka: za 2 cca 35-45, za 3 cca 45-55.
Na kopecku zastavim, bo jsem slysel nejakej vybuch v aute (pred jeden zadni vystup topeni se zakutalela o.5L PETka a nevydrzela vykon topeni ), chcipnu motor a teplej uz nenatocim, samozdrejmne s plnym plynem. A ani bez plynu...
Hm, nejaka idea?? Chapu ze ten motor byl trosku teplejsi jizdou do kopce, ale termostat je "new" a funkcni a to same klapky(zkontrolovano), takze ne prehratej... Problem se startem tepleho je i pri normalnich pojizdkach po meste...
Dela to jen od pretesneni, tj od te doby, co jsem se do toho hrabal 8) Studenej natoci na cvrnknuti doslova, ani jednou se neprotoci(zkouseno po dvou tydenim odstaveni pri nemoci a pri -9st)
Jo s karburatorem jsem nikde nekroutil, to je jeste od 5s. Jen se mi prevratil, tak z plovakovky vytekl benzin, ale ten by se mel docerpat sam, ne? pri prvnim ozivovani
Tak vyreseno ... rozdelovac solidne mimo, rekl bych predstih tak 0st ... a to jsem to serizoval dle navodu zde, lehce pozmenenem: nastavit na dulcik a tocit rozdelovacem, nez se ozve jiskra. Kdyz jsem to udelal otacenim remenice, bylo to jinde, "divne"...
No a taky trosku karbec, bo jsem pod sani dal tesnici krouzky, ktere tam driv nebylo, tak to asi mohlo prisavat a byt nastaveno trosku jinak, ... nevim.
Rozhodne to ted zas startuje i teplej na cvrnknuti, jeste spoctu spotrebu, ale stale vychazi okolo tech 7L
No a taky trosku karbec, bo jsem pod sani dal tesnici krouzky, ktere tam driv nebylo, tak to asi mohlo prisavat a byt nastaveno trosku jinak, ... nevim.
Rozhodne to ted zas startuje i teplej na cvrnknuti, jeste spoctu spotrebu, ale stale vychazi okolo tech 7L
tak tos to asi tocil nejak spatneŠíša píše:Tak vyreseno ... rozdelovac solidne mimo, rekl bych predstih tak 0st ... a to jsem to serizoval dle navodu zde, lehce pozmenenem: nastavit na dulcik a tocit rozdelovacem, nez se ozve jiskra. Kdyz jsem to udelal otacenim remenice, bylo to jinde, "divne"...
... a vůbec !
ted mi to taky nejakou dobu delalo, teplej odmital naskocit a tocil a tocil... "streva" v rozdelovaci nove ... tak se na to kouknul okrasa, samozdrejmne predstih jinde(holt jsem prohodil kladivka a nejak mi to nevyslo...), stroboskopem seridil, posteloval i karbec a ted to startuje teple, studene na cvrnknuti.
Tak asi tak.
Tak asi tak.
Re: Motor - zatepla špatně startuje
Nazdárek, tak bych chtěl vnést čistý vítr do zátoky praotce Čecha.Motor byl přidřený a přiškvařený.Jinak se to prej ani nedá říct.Na vině byl termostat, který moc nechodil.Motor se přehřál a přidřel.Nevím jestli výše uvedený problém, měl s touto závadou něco společného, páč do toho vidím jak do skuřené smažky.Problém nastal po cca 50ti kilácích po této události.červený brouk píše:Zdravím všechny,mám problém s motorem,je to 1.6.Po přetěsnění a překroužkování mám ujeto asi 100 km.Když motor zahřeju na provozní teplotu,tak jde špatně nastartovat a startér s ním doslova nemůže otočit,připadá mi jako by byl přidřenej ,nebo zatulej.Po delším trápení startéru motor nakonec chytne.Za studena není problém,chytne na první zatočení a jede jako ďas.Za tepla taky jede dobře,ale ta tuhost a ty starty ?Napadá někoho nějaká vylučovací metoda jak zjistit v čom je trabl ? Díky
Kdybych byl ten slavnej norek Bukowski, tak bych zařval (do p**e se vším).
Prolog nakonec:
Do 14 dní bude motor opravený a poprvé po renovaci možná pojedu na nějaký sraz.
s odpojeným termostatem - když nacpeš ruku za boudu chlazení (saharu), tak mezi saharou a karoserií nahmatáš táhlo, které je napojeno jednak na termostat a jednak na klapky chlazení. Zkus s ním zacloumat, mělo by se hýbat a pružně vracet do původní polohy. Pokud to nedělá, tak ho musíš rozchodit.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)