Motor - zatepla špatně startuje
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
kontrolka mě svítí každou chvíli (u dopla). Motor je tak 100 tisíc po smrti a dalších 100 ještě najede. Po výměně olejového čidla (minulé fungovalo jak reostat, průběžně zeslabovalo a zesilovalo) už svítí jen když má. Takže když na mě začne blikat, jdu dozadu a doleju litr oleje. Obvykle začne blikat, když olej sotva líže spodek měrky
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Jenom mě tak napadlo, jestli jak si dělal ten karbec a valil benzín do válců, tak neprosákl do oleje? To by vysvětlilo to množství.červený brouk píše:No,ani nevím jesti to sem psát,ale dnes jsem vypustil z motoru cca 5 - 5,5 litrů oleje.Včera jsem ho byl trochu projet a po 15 km když se motor zahřál začlo problikávat v nižších otáčkách mazání a motor ztrácel výkon až jsem byl donucen na dalnici zastavit.Toho dýmu co z toho šlo.po hodině a vychladnutí jsem to natočil a uplně normálně jsem odjel(teda s hodně lehkou nohou).Měrka prostě kaput.Jestli problém netkví v tom?
Zítra naleju 3 l oleje a uvidíme.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
Tak jsem dnes jel do práce a po 20 km motor zase začal ztrácet výkon a začal kouřit,nakonec jsem ho musel vypnout,protože začala svítit kontrolka mazání i ve vysokých otáčkách a v motoru začalo klepat(podobný zvuk jak klepu ventily když jsou špatně seřízené a motor se podtáčí).Výsledek je že za studena není problém,po zahřátí víše uvedené.To znamená ,že se bude půlit motor a Jeseník je pro mě letos pasé.Do pr..l. [smilie=bricks1.gif]
..u Modre to problikava pouze po vymene oleje, kdyz je cistej jak decka prdelka...co a jen co se po par stovkach drobet okouri, kontrolka si da veget. Z cehoz plyne: cidlo shocked nebyvalou cistotou oleje.john píše:Z mojich skusenosti vyplyva,ze ak preblikava olejova kontrolka pri volnobehu,alebo nizkych otackach pri jazde,motor to ma za sebou.
Praktika je,ze ak to blikne,okamzite zastavit.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
no to zni celkem desivečervený brouk píše:Tak jsem dnes jel do práce a po 20 km motor zase začal ztrácet výkon a začal kouřit,nakonec jsem ho musel vypnout,protože začala svítit kontrolka mazání i ve vysokých otáčkách a v motoru začalo klepat(podobný zvuk jak klepu ventily když jsou špatně seřízené a motor se podtáčí).Výsledek je že za studena není problém,po zahřátí víše uvedené.To znamená ,že se bude půlit motor a Jeseník je pro mě letos pasé.Do pr..l. [smilie=bricks1.gif]
neco je shnileho ve state danskem
... a vůbec !
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Aj ja mám jednu 1200 ktorú skladal špičkový mechanik a obtokové pliešky válcov dal z vrchu a nie zo spodu. Velmi to nepomohlo.červený brouk píše:Dělal to jeden známý mechanik, který to má jako zaměstnání.
Hold vzduchač je vzducháč.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
s tím jsem se taky potkal - "zaměstnání mechanik" asi někdy není kompatibilní s "logická úvaha"SO 545 píše:Aj ja mám jednu 1200 ktorú skladal špičkový mechanik a obtokové pliešky válcov dal z vrchu a nie zo spodu. Velmi to nepomohlo.červený brouk píše:Dělal to jeden známý mechanik, který to má jako zaměstnání.
Hold vzduchač je vzducháč.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Blbé startování teplého motoru jsem dnes řesil taky.
V mém případě to jednoznačně bylo vychozené pouzdro startéru, které je v převodovce. Pokud ho někdo budete chtít měnit, tak se s ním moc nepárejte.
Po vlastní zkušenosti, jak to staré dostat ven, je nejjednodušší, když ho zaklepnete nějakou kulatinkou až na dno otvoru a potom ho rozštípnete třeba nějakým ostřejším šroubovákem. Stačí pár úderů na hranu. Samozřejmě pak zbytky musíte vydloubnout ven. Pokud máte 6V startér se silnějším hřídelem je možno použít pouzdro startéru ze Škody 105-120. Je sice trochu delší než originál, ale to ničemu nevadí.
V mém případě to jednoznačně bylo vychozené pouzdro startéru, které je v převodovce. Pokud ho někdo budete chtít měnit, tak se s ním moc nepárejte.
Po vlastní zkušenosti, jak to staré dostat ven, je nejjednodušší, když ho zaklepnete nějakou kulatinkou až na dno otvoru a potom ho rozštípnete třeba nějakým ostřejším šroubovákem. Stačí pár úderů na hranu. Samozřejmě pak zbytky musíte vydloubnout ven. Pokud máte 6V startér se silnějším hřídelem je možno použít pouzdro startéru ze Škody 105-120. Je sice trochu delší než originál, ale to ničemu nevadí.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
tys přejel 5šrouba?Herbie píše:jo tak ja svyho souseda vytocil uz tak ze mi nastrazil i sroub pod kolo
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Takže jsem prozatím koupil záložní motor 1200.Chci se zeptat z které strany se povolujou matky co drží motor s převodovkou.Ze strany od motoru jsem povolil jen pravý horní.K levemu hornímu se nelze dostat.VW 181 mi říkal, že ty zbylé tři se povolují ze spoda od auta.červený brouk píše:Tak jsem dnes jel do práce a po 20 km motor zase začal ztrácet výkon a začal kouřit,nakonec jsem ho musel vypnout,protože začala svítit kontrolka mazání i ve vysokých otáčkách a v motoru začalo klepat(podobný zvuk jak klepu ventily když jsou špatně seřízené a motor se podtáčí).Výsledek je že za studena není problém,po zahřátí víše uvedené.To znamená ,že se bude půlit motor a Jeseník je pro mě letos pasé.Do pr..l. [smilie=bricks1.gif]
Chci si to zde jen ověřit, protože zde v techhelpu jsem se dočetl, že 2 horní se povolujou od motoru a spodní ze spoda od auta.Tak jak to je u 1600.Díkes.
sice to nepatri do tohodle topicu, ale on to nekdo presune
jinak sahara co nema domecek (tzn motor 1200)
ma dve matice pristupny zhora
dve matice na steftech zespodu
sahara s domeckem (1300 a 1600 dvoukanal)
ma jednu matici (vpravo, u starteru) sta pristupnou zhora
na druhe strane (vlevo, nahore u paky spojky) je sroub pristupny zdola
a na spodku jsou opet dve matice na steftech
jinak sahara co nema domecek (tzn motor 1200)
ma dve matice pristupny zhora
dve matice na steftech zespodu
sahara s domeckem (1300 a 1600 dvoukanal)
ma jednu matici (vpravo, u starteru) sta pristupnou zhora
na druhe strane (vlevo, nahore u paky spojky) je sroub pristupny zdola
a na spodku jsou opet dve matice na steftech
... a vůbec !