Rozdělovače - pro a proti
Re: Rozdělovače - pro a proti
na funkci rostlináře určitě ne,ale na jiskru na kladívku ano.točna potom kostří na pojezdech a může se připéct
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: Rozdělovače - pro a proti
Tak že při bližším prozkoumání tam skutečně ten měděný provázek byl,ale asi upadl nebo co,protože na tom platýnku byl připájený a čouhal malinký kousek,tak si ho vyrobím sám ze starýho uhlíku,ho zkusím připájet na místo toho původního a snad budu mít klid v duši
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
Re: Rozdělovače - pro a proti
druhý konec má matičku a je přišroubovaný ke stěně
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: Rozdělovače - pro a proti
JJ,to už jsem taky zjistil a na konec toho měděnýho provázku zamáčknu elektrikářský očko.Díky.
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: Rozdělovače - pro a proti
Mohl by mi někdo konkrétně objasnit,kterej rozdělovač fakt patří na motor 1,6 jednokanál? Děkuji vřele.
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
Re: Rozdělovače - pro a proti
najdi si to na Oldvolkshome
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: Rozdělovače - pro a proti
Tak se po čase můžem vrátit k tématu - v rámci samostudia jsem zakoupil Megajolt i 123 igniton a tady jsou mé poznatky : Megajolt - tzn zapalování EDIS používané ve Fordech řízené programovatelnou jednotkou se ukázalo jako perfektní , - jeho velkou výhodou je snímání signálu přímo z kliky - žádné nepřesnosti způsobené vůlemi v náhonu původního systému a opotřebením rozdělovače. Práce s postavením křivek jednoduchá a rychlá. Mapy nejsou součástí při koupi jednotky. Pokud stavíte motor s úpravami , tzn změna vačky, karburátorů,kompresního poměru atp - ideální. Systém 123 igni můžeme pro naše motory koupit ve třech provedeních - jako vzhledově i zpracováním perfektní klasický rozdělovač bez podtlakové regulace s vloženými mapami všech základních typů našich motorů jednoduše přepínatelných vestavěným přepínačem , stejné je vzhledově provedení s podtlakovým vstupem a třetí provedení je rozdělovač s podtlakovým vstupem a možností ladění křivek přes noťas .U tohoto laditelného typu bohužel nedostanete mapy . Takže závěr : 123 igni je přijatelné pro zastánce originálního vzhledu motoru , já jsem jednoznačně pro megajolt - jsem více zastánce optimalizace práce našich hraček než veteránista . Výkon v maximálních otáčkách se sice nijak nezvedne , ale je silně znát zkulturnění běhu motoru -perfektní spalování ve všech režimech, nižší spotřeba, start po první otáčce startéru , odstranění děr v přechodových otáčkách a naprosto jistý a pravidelný volnoběh. V případě zájmu mohu poradit nebo pomoci - tel. po SZ.
- Přílohy
-
- 123 igni a_resize.jpg (99.04 KiB) Zobrazeno 9250 x
-
- 123 igni b_resize.jpg (92.81 KiB) Zobrazeno 9250 x
-
- EDIS a.jpg (85.85 KiB) Zobrazeno 9250 x
-
- EDIS b.jpg (108.14 KiB) Zobrazeno 9250 x
Re: Rozdělovače - pro a proti
Jo EDIS, dobra vec, ale jeste jsem kurvwa neprisel na, pro me akceptovatelne, umisteni trigger wheel na typ 4 motoru Tak ono je fakt, ze se tomu defacto nevenuju Nicmene po ubrouseni pertinaxu na rozdelovaci,... tot dalsi hrebicek do rakvicky rozdelovacoveho zapalovani
Pak me jeste napadlo udelat drazky do setrvacniku, jak to ma origo Ford. Uvidime.
Pak me jeste napadlo udelat drazky do setrvacniku, jak to ma origo Ford. Uvidime.
Re: Rozdělovače - pro a proti
Mám jeden rychlý dotaz... Lze ke karburátoru Solex 30 Pict-2 použít rozdělovač Bosch 009?? Na flatu jsem vyčetl, že např. 34Pict je s 009 nepoužitelný a obávám se "díry v plynu" při této kombinaci...
Re: Rozdělovače - pro a proti
pumpa na sračky.. k 30pict 2 patří vysokej kombinovanej.. (odstředivá a podtlaková regulace) v análech bys našel přesný označení..
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdělovače - pro a proti
Tak jak to ve finále dopadlo ? Pustil jsem se do své sbírky 383/434 rozdělovačů a mám vačky také poškozené. Opravu zatím zvažuji, mám vydřené jen náběžné hrany, vliv na sepnutí to tedy nebude mít. Ale přece, budou trpět kontakty.lišák píše:Má někdo z Vás nějakou zkušenost s renovací opotřebené vačky rozdělovače?
Další, že vačka je broušena nakulato a následně zabroušena na 4hran, takže na opravu stačí běžná bruska.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdělovače - pro a proti
Zatím odloženo stranou a čekám co vymyslíš .Sam píše:Tak jak to ve finále dopadlo ? Pustil jsem se do své sbírky 383/434 rozdělovačů a mám vačky také poškozené. Opravu zatím zvažuji, mám vydřené jen náběžné hrany, vliv na sepnutí to tedy nebude mít. Ale přece, budou trpět kontakty.
Další, že vačka je broušena nakulato a následně zabroušena na 4hran, takže na opravu stačí běžná bruska.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Rozdělovače - pro a proti
Ahoj,lze použít rozdělovač BOSCH 0 231 129 031 JFR 4 na motor 1,6 jednokanál dva karb.solex 34 PICT ?
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdělovače - pro a proti
No výborně. Můžeš mi prosím nafotit samotnou vačku, resp. nejmenší rozebíratelný díl ? Jestli je shodná s 383 nebo ne.lišák píše:Zatím odloženo stranou a čekám co vymyslíš .Sam píše:Tak jak to ve finále dopadlo ? Pustil jsem se do své sbírky 383/434 rozdělovačů a mám vačky také poškozené. Opravu zatím zvažuji, mám vydřené jen náběžné hrany, vliv na sepnutí to tedy nebude mít. Ale přece, budou trpět kontakty.
Další, že vačka je broušena nakulato a následně zabroušena na 4hran, takže na opravu stačí běžná bruska.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdělovače - pro a proti
No nafotit to samozřejmě můžu, ale bylo by fajn kdyby jsi dal nějaký mustr jak si to asi představuješ.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Rozdělovače - pro a proti
vwrchní píše:Ahoj,lze použít rozdělovač BOSCH 0 231 129 031 JFR 4 na motor 1,6 jednokanál dva karb.solex 34 PICT ?
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdělovače - pro a proti
Když tento topic prolistuješ tak určitě najdeš odkaz na stánky, kde píšou jaký rozdělovač se hodí na který motor.vwrchní píše:vwrchní píše:Ahoj,lze použít rozdělovač BOSCH 0 231 129 031 JFR 4 na motor 1,6 jednokanál dva karb.solex 34 PICT ?
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Rozdělovače - pro a proti
Vím že tento rozdělovač patří na Porsche 356 a 912 ale zajímá mě jestli je použitelný na vw motory
Re: Rozdělovače - pro a proti
To si asi budeš muset pohledat sám v tabulkách, co je pro tvé VW nejlepší...vwrchní píše:Vím že tento rozdělovač patří na Porsche 356 a 912 ale zajímá mě jestli je použitelný na vw motory
http://www.oldvolkshome.com/ovhignbo.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.oldvolkshome.com/ignition.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Rozdělovače - pro a proti
není vhodný, má obrovský předstih vzhledem k polokulovému spalovacímu prostoru v motorech 912. Takže tomu VW motoru pomůžeš leda do hrobu díky předzápalu, klepání, teplotám. Technicky tam ovšem pasuje.
sháněj tradiční odstředivé 009, 010, 019, nebo to zkus spárovat s nějakým vysokým podtlakovým rozdělovačem z 1600 motoru.
sháněj tradiční odstředivé 009, 010, 019, nebo to zkus spárovat s nějakým vysokým podtlakovým rozdělovačem z 1600 motoru.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)