Stránka 33 z 41

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Napsal: 17 led 2016
od matesxxx
rišmen píše:Tenhle holley je licencni weber dfev a ten je výbornej. vypada teda dost unavene, takže bude asi potřebovat nějakou revizi. Ja jezdím s webrem dgev, coz podstate to samy a jsem s nim spokojenej.
Díky akorát jsem koukal na ten karbec a porovnával ho s weberem a ten má sání 32 a 36 a tento Holley pouze 26 a27 ???

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Napsal: 17 led 2016
od rišmen
Máš v tom zmatek. 32/36 = velikost klapek. 26/27 = difusory

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Napsal: 17 led 2016
od matesxxx
rišmen píše:Máš v tom zmatek. 32/36 = velikost klapek. 26/27 = difusory
aha... pardon.... takže jinak je to stejné jako ty webery akorát jiná značka..??
a má to třeba tedy cenu za tu trojkum jestli to není jen pro parádu ale je to taky na tom autě znát výkonově...
Obrázek

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Napsal: 18 led 2016
od udeeska
Vykonove se to urcite nezlepsi a navic budes mit pravdepodobne problem sehnat dily na tento karburator

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Napsal: 18 led 2016
od matesxxx
udeeska píše:Vykonove se to urcite nezlepsi a navic budes mit pravdepodobne problem sehnat dily na tento karburator
děkuji, tak to raději nechám plavat...

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Napsal: 27 led 2016
od stepky
Ahoj,

používáte někdo karburátor Weber IDF 36?
Dva karburátory můžu mít příští týden. Pročetl jsem celé fórum, dospěl jsem ke správnému názoru, že je lepší použít dva karburátory než jeden centrální?

Pokud je někdo používáte, kde jste prosím kupovali sání (potřebuji na 1.6 dual) a ovládání?

Díky moc za radu.
Stepka

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Napsal: 27 led 2016
od Ales-X

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Napsal: 27 led 2016
od wally
sání kup tady, stačí obyč od VWbrouk nebo broukservis..vyber jen podle průměru ať tam nedáváš zbytečně na 48mm

ovládání kup http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/fr ... ort=0&all=

To je best..


Tady jsou taky:
http://auto.bazos.cz/inzerat/56637262/Weber-idf-36.php

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Napsal: 28 led 2016
od stepky
Ahoj všem,

Ales-X a Wally - díky moc za odkazy. V tomto eshopu jsem ještě nic neobjednával. Kouknu na to. Kdyby byl problém s doručením do ČR, tak si to nechám poslat do Německa ke známému.

Karburátory z dole uvedeného inzerátu na bazoši jsou ty co mi přijdou příští týden....když to všechno klapne :-)

Stepky

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Napsal: 03 úno 2016
od stepky
Ahoj,

tak karburátory jsou doma. Řešili jste někdo ovládání mechanického sytiče u dvou Werber karburátorů? Na internetu jsem našel jen odkazy, kde je sytič demontovaný....jestli je to nejlepší řešení si nejsem jistý.

Díky za pomoc.

Stepky

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Napsal: 03 úno 2016
od john
Z mojej skusenosti pri pouziti dvoch Webers nepotrebujes ziadny sytic...

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Napsal: 03 úno 2016
od evinsen
jenom platnou CCS kartu.

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Napsal: 03 úno 2016
od stepky
Ahoj,

ještě jedna otázka. Nakrmí dva karburátory standardní benzínová pumpa (mechenicka)?

Diky, Petr

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Napsal: 03 úno 2016
od john
bez problemu..

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Napsal: 03 úno 2016
od stepky
Díky všem za rady.

Karburátory mají každý vstup a výstup pro benzín. Jaké je lepší zapojení palivové hadice?
- z palivového čerpadla do vstupu karburátoru I, z výstupu karburátoru I do vstupu karburátoru II a z výstupu karburátoru II přepad zpět do nádrže, popřípadě palivového filtru.

- nebo zrušit výstupy z karburátorů. Potom by benzín šel v palivového čerpadla přes rozdvojku přímo do obou karburátorů.


Zajímavé je, že jeden karburátor má tři podtlakové vývody ( jeden na rozdělovač ) a druhý jen dva. Na thesamba jsem vyčetl, že jde o vakuovou synchronizaci, ale jak se má zapojit? Na různých fórech jsou tyto vývody zašroubovány....jsem z toho nějaký zmatený :-(.

Kdyby mi to někdo mohl vysvětlit.... DIKY.

Stepky

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Napsal: 03 úno 2016
od vako
john píše:Z mojej skusenosti pri pouziti dvoch Webers nepotrebujes ziadny sytic...
Presne ako pise Johny, ak je to dobre otryskovane a nastavena bohatost zmesi - sytic netreba.. Je nutne v prvej polminute po starte behu na volnobeh naslapavat pedalom benzin, potom sa uz beh ustali a drzi otacky. O tych vakuovych vyvodoch - ten jeden je - ozaj na podtlakovy rozdelovac, ak taky rozdelovac nemas - zaslep ho. Tie ostatne dva na kazdom karburatore, teda spolu 4 na dvoch karburatoroch, sluzia na synchronizaciu vsetkych 4 telies, cize pre kazdy valec. Aj ked mas dve /dvojcata / karburatory - kazdy valec ma svoj osobitny karburator - cize mas v skutocnosti 4 karburatory, kazdy pre samostatny valec. Aby vsetky 4 slapali pre kazdy valec rovnako , potrebuju zosynchronizovat - doladit na rovnaku uroven - prietok vzduchu pri volnobehu. Na to sluzia prave tie 4 trubky s maticou a hned vedla nich male skrutky, ktore prave tento prietok reguluju. Trubky sluzia na pripojenie hadickoveho podtlakoveho synchronizatora. Musia sa vsetky povolit, aby nastal prietok vzduchu cez synchronizator, kde analogovy ukazovatel/ teda budiky/ ti ukazu prietok vzduchu. Nastavuje sa to tak, ze tie skrutky vedla tych trubiciek dotiahnes vsetky na lahky dotyk - doraz. Podla valca, na ktorom je pri vstkych uzavrenych synchr. skrutkach najvacsi prietok, teda odchylka na budiku, tak podla neho povysrubujes ostatne 3 synchron. skrutky, aby si mal na vsetkych 4 valcoch rovnake hodnoty. Ak vsak nemas hadickovy podtlakovy synchronizator, da sa to urobit aj vakuovym synchronizatorom pre karburatory, ktory sa priklada nahubkom priamo zhora na hrdlo karburatora a momentalne je bezne v kazdom Aircooled katalogu v predaji. Vtedy tie trubkove pripojky vedla synchroniz. skrutiek musia ostat pritiahnute, ostavaju zaslepene. Postup je ale rovnaky. Zaskrutkujes na dotyk vsetky synchronizacne skrutky , zhora na hrdlo karbesu prikladas pri volnobehu synchronizator a podla valca s najvacsim prietokom povolujes - nastavujes na rovnaku prietokovu hodnotu vsetky ostatne 3 valce/ prave tymi synchron. skrutkami.. Cele je to fest lahke, len ti treba ten Carburettor synchro..

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Napsal: 28 úno 2016
od stepky
Tak karburátory jsou na místě, ještě je musím poladit a dodělat pár drobností.
Stepky

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Napsal: 29 úno 2016
od vako
kupil si ale ovladanie najhorsieho typu.. chlapi ti tu radili CSP, ktore sa teplotou motora neroztahuje a nema nan vplyv ani vibracie motora. |Pri dvojcatach mozes pouzit mechanicku pumpu, avsak elektricka je doporucena koli startom tepleho motora, kedy sa ti z karburatorov odpari hladina a kym ju mechanicka pumpa natlaci, je to niekedy aj 10 otacok motora a vyzera to ako keby si nemohol nastartovat - tento neziaduci efekt sa prejavuje len pri teplom , horucom motore..

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Napsal: 01 bře 2016
od stepky
Ahoj Vako,

o ovládání jsem hodně přemýšlel. Tenhle typ se mi proste libí víc a bylo za půl ceny CSP. Jak bude fungovat uvidím. Zatím se zdá v pohodě a v nejhorším ho vyměním.

Z karburátoru mám přepad do nádrže a mechanická pumpa to krmí tak, že je stále jak se benzín vrací, tak myslím, že by tahle pumpa mohla stačit. Vyzkouším to ale na "horkém" startu.

Stepky

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Napsal: 01 bře 2016
od lišák
Není nad to se snažit znovu a znovu prošlapávat slepé uličky :D .