Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Důležité je mít obhajobu svého konání
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
1.Podtlak by si mal prerobit-ohnut novu rurku,co najblizsie ku karburatoru... hlavne dalej od kolesa a hadicky co najkratsie.stepky píše:Tak karburátory jsou na místě, ještě je musím poladit a dodělat pár drobností.
Stepky
2.Odtredivy rozdelovac by sa asi viac hodil k tym karburatorom
Naposledy upravil(a) Milan NM dne 01 bře 2016, celkem upraveno 1 x.
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Stepky .. to startovanie je najhorsie v lete pri tankovani benzinu, ked je motor horuci.. inak by to malo byt pohoda.. co sa tyka prepakovania - ovladania karbesov, mal som rozne druhy - hadam vvsetky dostupne, to CSP je ale uplne konstrukcne najspolahlivejsie.. ak si dobre pamatam, tak to odkopirovali od Porsche..
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Sam píše:Důležité je mít obhajobu svého konání
Přesně tak....
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Ahoj Milane, díky za radu.Milan NM píše:1.Podtlak by si mal prerobit-ohnut novu rurku,co najblizsie ku karburatoru... hlavne dalej od kolesa a hadicky co najkratsie.stepky píše:Tak karburátory jsou na místě, ještě je musím poladit a dodělat pár drobností.
Stepky
2.Odtredivy rozdelovac by sa asi viac hodil k tym karburatorom
Trubka podtlaku je stará, chci koupit odstředivý rozdělovač, tak jsem to zatím neřešil.
Stepky
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
ak ides do noveho rozdelovaca.. dvojcatam najviac vyhovuju mechanicke,odstredive a to pre tvoj obsah motora - Bosch 019 alebo jeho alternativa VJ4 BR8.. pre obsah 1600 potrebujes venturi - vnutorne lieviky/ ci ako ich nazvat/ 28mm.. 30 a 32 ..sa pouzivaju v motoroch pre dany rovnaky obsah s vyssim rezimom otacok ako stock.. pri mechanickych rozdelovacoch budes mat stale dieru v rezime otacok, ale to len medzi 1500 az 2500.. potom uz idu ako z praku a je tam vynikajuca vykonova odozva a spolahlivost. Pre buggy sa kazdopadne hodi, aby si mal aj odlahceny zotrvacnik, kedze je velmi lahka a mas tam dvojcata, ktore si ziadaju rychlu odzvu otacok..
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Vako ,asi takto odlahceny?
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
a Kua .. to uz je asi moc na stock vacku.. to uz chce rezim medzi 4.500 - 7000 otackami
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Zrovinka včera jsem si na tebe vzpomněl a říkal si jaká to asi musí být pohoda plnit plovákovou komoru karburace a trubky elektrickou pumpoustepky píše:Sam píše:Důležité je mít obhajobu svého konání
Přesně tak....
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Sam píše:Zrovinka včera jsem si na tebe vzpomněl a říkal si jaká to asi musí být pohoda plnit plovákovou komoru karburace a trubky elektrickou pumpoustepky píše:Sam píše:Důležité je mít obhajobu svého konání
Přesně tak....
Ahoj Same, nechapu Já mám pumpu zatím mechanickou. Jakou by jsi doporučil popřípadě elektrickou?
Díky, Stepky
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Napřed je třeba říct, že v elektrických pumpách se nevyznám, nikdy jsem ji neměl namontovanou, takže asi otázka položená na špatnou hlavu.stepky píše:Sam píše:stepky píše: Ahoj Same, nechapu Já mám pumpu zatím mechanickou. Jakou by jsi doporučil popřípadě elektrickou?
Díky, Stepky
Vím ale co to je za trápení, když vyschne plováková komora. Ať z důvodu toho, že se používá karburace bez elmag. ventilu nebo je díky krátkému sání karburátor rozpálený tak, že se benál odpaří. V kombinaci se slabým startérem a chatrnou elektrikou je třeba zkousnout občas tu potupu, vystoupit z vozu a auto roztlačit. Naproti tomu elegantní naplnění karburátorů na tlačítko. Já se tohoto luxusu vyvaroval ze zjištných důvodů, otázka je, jaké důvody k tomu vedou tebe.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
videl som na vintage classic el. pumpu skrytu , ako pridavnu.. bolo to paradne prepojene.. z nadrze na elektr.pumpu, dalej do mechanickej pumpy bez membrany a samosebou bez tlacnej tycky a uz nikdy v lete za horuceho pocasia nemusi clovak chytat hysaky a posmesky.. Su dve co som pouzival a pouzivam .. Jedna od CB Performance, druha germany Pierburg.. obe su dobre, rotacne a teda tiche..
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Téma mírně pročištěno, pojďme se zase zabývat technickou stránkou věci namísto osobních útoků.
Vakův trik v podobě vybrakování mechanické pumpy je super nápad. Motor se záslepkou místo pumpy je takový neúplný a na první pohled je vidět, že tam něco chybí.
Vakův trik v podobě vybrakování mechanické pumpy je super nápad. Motor se záslepkou místo pumpy je takový neúplný a na první pohled je vidět, že tam něco chybí.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Ahoj vzduchem chlazení.
Chtěl bych znát Váš názor na jednu technickou věc. Mám VW 1600 v letadle s dvěma rovnotlakými karburátory Mikuni, každý pro jednu polovinu motoru. S motorem ani karburací problém není, ale vrtá mi hlavou tenká , snad vyrovnávací trubka, která propojuje obě sací strany motoru. Jsou jí propojeny porty, které slouží k synchronizaci karburátorů. Někde tady na fóru jsem pročítal, že ty dvě strany musí být propojené, ale nikde jsem se nedozvěděl PROČ? Vždyť každá strana vlastně funguje samostatně, rovnoměrné plnění motoru zajišťuje synchronizace a ve vyšších otáčkách stejně tou tenkou trubičkou neproteče téměř nic.
Tak PROČ? Víte to někdo?
Dík za odpověď
Chtěl bych znát Váš názor na jednu technickou věc. Mám VW 1600 v letadle s dvěma rovnotlakými karburátory Mikuni, každý pro jednu polovinu motoru. S motorem ani karburací problém není, ale vrtá mi hlavou tenká , snad vyrovnávací trubka, která propojuje obě sací strany motoru. Jsou jí propojeny porty, které slouží k synchronizaci karburátorů. Někde tady na fóru jsem pročítal, že ty dvě strany musí být propojené, ale nikde jsem se nedozvěděl PROČ? Vždyť každá strana vlastně funguje samostatně, rovnoměrné plnění motoru zajišťuje synchronizace a ve vyšších otáčkách stejně tou tenkou trubičkou neproteče téměř nic.
Tak PROČ? Víte to někdo?
Dík za odpověď
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Kvůli podtlaku ,dva válce to nevytáhnou s trysek a navíc by to pod klapkou pulsovalo.malé dyfuzory by to sice vyrovnaly,ale ve větší zátěži by zase ztratily smysl dva karburátory
-
- Příspěvky: 30
- Registrován: 24 dub 2016
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
zdravim. premyslim osadit svoji 1600 dvema karburatorama Weber 40 IDF. Kolik muzu ocekavat cenu za repasovany kus? dekuji
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Pokial nechces jazdit na ostro, teda DRAGS RACE.. je lepsie sa dat do sesterskej DellOrto, kvalita spracovania a vylepsena technologia.. - pre 1600 je vhodne DRLA 36 s venturi 28.. Dells su daleko spolahlivejsie, aj zivsie ,kedze boli odvodene a vylepsene prave od starsich Webrov.. to je rada odo mna, mam Webry aj DellOrto a kopec dalsich super karbesov..
to na ostro - znamena ist do Webrow triedy IDA/nie IDF - a to su, hole technicky dokonale hrnce pre RACE - tam uz nebolo co vylepsovat, preto ostali v TOP triede, potom uz nasledovalo len EFI s ECU a ich komponenty.. Ceeeerus
DellOrto ma casto v predaji na svojich strankach Michal Strnadel z VWBrouk.CZ a za velmi priaznive ceny..
to na ostro - znamena ist do Webrow triedy IDA/nie IDF - a to su, hole technicky dokonale hrnce pre RACE - tam uz nebolo co vylepsovat, preto ostali v TOP triede, potom uz nasledovalo len EFI s ECU a ich komponenty.. Ceeeerus
DellOrto ma casto v predaji na svojich strankach Michal Strnadel z VWBrouk.CZ a za velmi priaznive ceny..
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Ahoj měl bych dotaz, jak říká Kauly radši se ptám, nechci umřít blbej :
Má tu Benzinou pumpu a pak filtry benzínu. Nikde jsem je tu neviděl. Označení VW filtry nemají.Je to vůbec vw ?
Díky Zdeněk.
Má tu Benzinou pumpu a pak filtry benzínu. Nikde jsem je tu neviděl. Označení VW filtry nemají.Je to vůbec vw ?
Díky Zdeněk.
Čím modernější auto máš, tím dál jdeš pro traktor.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Není, je to tatra,tatra,tatraplán.axis.d píše:Ahoj měl bych dotaz, jak říká Kauly radši se ptám, nechci umřít blbej :
Má tu Benzinou pumpu a pak filtry benzínu. Nikde jsem je tu neviděl. Označení VW filtry nemají.Je to vůbec vw ?
Díky Zdeněk.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Ahoj,jake trysky použít na karbece 2x solex 34 motor 1.6 jednokanál?