Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

často kladené otázky a návody: "Jak seřídit předstih", "Jak se dělá...", "Kde seženu..."
Odpovědět
Uživatelský avatar
dolin
Příspěvky: 219
Registrován: 10 úno 2013
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od dolin »

Nikdo nic? ;-)
(o\!/o) Živwot je jen jeden...

Uživatelský avatar
loufes
Internetový troll fauwer,loufes..
Příspěvky: 958
Registrován: 25 čer 2010
Bydliště: Hlinsko v čechách.

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od loufes »

Měl jsem ho nedávno celej rozebranej,31-pict 3,ale ten průměr toho injektoru jsem teda neměřil.
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde :wink:

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19860
Registrován: 02 led 2003

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od Pětišroub »

napadá mě že to bude injektor z modernějšího aftermarketu, kde už se možná vlivem snižování nákladů netěsní o kroužkem, ale suvně...nedal by se injektor vytrhnout z nějakého torza co je teď v inzerci? Myslím u Lálise.. nebo zkrátka přizpůsobit tvůj karbec novému injektoru.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
dolin
Příspěvky: 219
Registrován: 10 úno 2013
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od dolin »

Díky oběma, jo asi to bude tím, že se ten karburátor v čase měnil, takže je tohle z nějaké modernější verze.. Pitomej vítr - jedinej miniaturní díl a jak blbě se to shání. To už jsem taky lezl asi dvě hodiny po dvorku (je tam štěrk) a tu trubičku hledal mezi kamínkama ;-)
(o\!/o) Živwot je jen jeden...

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od lišák »

dolin píše: To už jsem taky lezl asi dvě hodiny po dvorku (je tam štěrk) a tu trubičku hledal mezi kamínkama ;-)
Nic si z toho nedělej, to ještě nevíš, jak blbě se hledá jehla do Petromaxu v trávě. Milošák určitě rád poreferuje :D .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od john »

lišák píše:
dolin píše: To už jsem taky lezl asi dvě hodiny po dvorku (je tam štěrk) a tu trubičku hledal mezi kamínkama ;-)
Nic si z toho nedělej, to ještě nevíš, jak blbě se hledá jehla do Petromaxu v trávě. Milošák určitě rád poreferuje :D .
To je skoro to iste ako robit transplant srdca vo verejnom zachode... :D

Uživatelský avatar
Tom
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 293
Registrován: 22 dub 2006

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od Tom »

Ahoj našel jsem pěkný návod na štelovaní karbeců. Je to sice na webry ale princip štelovaní, pokud se nemýlím, je u všech karbeců stejný.
http://web.datriware.com/Nastaveni_karburatoru_DCOE" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Jarda
Příspěvky: 225
Registrován: 26 čer 2011
Bydliště: Jirkov

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od Jarda »

To nemá chybu ,stručné a jasné :D

Uživatelský avatar
klepacpavel
Příspěvky: 72
Registrován: 22 úno 2007
Bydliště: Teplice

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od klepacpavel »

Ahoj nemáte nebo nevíte kde najít komplet schéma Dellort drla,jde mi o popis jednotlivých dílu.Díky.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od lišák »

Podívej se sem, možná tam něco najdeš http://www.dellorto.co.uk/
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Tom
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 293
Registrován: 22 dub 2006

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od Tom »

Tady to máš Pavle
Přílohy
DellOrto_Drla_popis_trysiek.jpg

Uživatelský avatar
klepacpavel
Příspěvky: 72
Registrován: 22 úno 2007
Bydliště: Teplice

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od klepacpavel »

Moc dík Tome to je přesně ono.

Uživatelský avatar
gandy86
Příspěvky: 21
Registrován: 28 úno 2014

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od gandy86 »

Zdravim, nemá náhodou někdo zkušenosti s karbecem 31 PICT 3 na 1,6 jednokanalu? Mam tam teď klasiku 30 PICT 2 ale nějak mi nejde pořádně sladit.. (možná je to rukama) :) , ale na dvoukanalu mi to vždycky šlo- 34 PICT 3.
Nemám je teď v ruce, ale pokud vím tak 31 PICT 3 by měl padnout na klasické jednokanálové 1,6 sání co tam teď mám pro 30 PICT 2??
Říkám si že kroutit dvěma šroubkama místo jednoho by mi mohlo jít líp :-). Už jsem to přetěsnil, vyčistil podle návodů tady na fóru -díky- ale pořád mi to nechce držet volnoběh a chcípá třeba z kopce nebo při dojezdu na křižovatku.. Bimetal sytiče funguje, tryska volnoběhu spíná, akcelerační pumpa vyčištěna, ventily sladěny, předstich taky..


Díky za rady a omluvám se, pokud už to tu někdo probíral.

Uživatelský avatar
elvis
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1226
Registrován: 28 bře 2006
Bydliště: Benešov u Prahy

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od elvis »

Asi bych juknul na ten sytič, zda ho máš dobře nasazen ( pootočen ) ,-)
... do killa !

Uživatelský avatar
gandy86
Příspěvky: 21
Registrován: 28 úno 2014

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od gandy86 »

elvis píše:Asi bych juknul na ten sytič, zda ho máš dobře nasazen ( pootočen ) ,-)
Mrknu na to, i když se mi to nezdá být tím- spíná to za studena dobře a po ohřátí se pomalu vypne. Nejdřív jsem myslel, že mi to někde přisává vzduch, ale po přetěsnění (sání karbec, vejfuk) to je stejný. Říkám si, jestli by ještě nemohl být problém ve vzduchovém filtru- mám tam nový chrom-papír pozérský vehement- chtěl jsem aby to vypadalo, ale funkčně si nejsem jistej, jestli je to to pravý :-).
Nějaký zkušenosti?
Díkes

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od Herbie »

gandy86 píše:Říkám si, jestli by ještě nemohl být problém ve vzduchovém filtru- mám tam nový chrom-papír pozérský vehement- chtěl jsem aby to vypadalo, ale funkčně si nejsem jistej, jestli je to to pravý :-).
Nějaký zkušenosti?
Díkes
tim to neni, mám ho taky :)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
loufes
Internetový troll fauwer,loufes..
Příspěvky: 958
Registrován: 25 čer 2010
Bydliště: Hlinsko v čechách.

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od loufes »

Mám taky 31-pict 3 na šestnáctce jednokanálu a když jsem dal motor dohromady,tak jsem se taky dost navztekal,než jsem to jakž takž seřídil.Ale valí to s ním celkem dobře,návod na seřízení jsem tady taky někde našel.
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde :wink:

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od john »

gandy86 píše:Zdravim, nemá náhodou někdo zkušenosti s karbecem 31 PICT 3 na 1,6 jednokanalu? Mam tam teď klasiku 30 PICT 2 ale nějak mi nejde pořádně sladit.. (možná je to rukama) :) , ale na dvoukanalu mi to vždycky šlo- 34 PICT 3.
Nemám je teď v ruce, ale pokud vím tak 31 PICT 3 by měl padnout na klasické jednokanálové 1,6 sání co tam teď mám pro 30 PICT 2??
Říkám si že kroutit dvěma šroubkama místo jednoho by mi mohlo jít líp :-). Už jsem to přetěsnil, vyčistil podle návodů tady na fóru -díky- ale pořád mi to nechce držet volnoběh a chcípá třeba z kopce nebo při dojezdu na křižovatku.. Bimetal sytiče funguje, tryska volnoběhu spíná, akcelerační pumpa vyčištěna, ventily sladěny, předstich taky..


Díky za rady a omluvám se, pokud už to tu někdo probíral.
Na jednokanalove sanie musis pouzit adaptor na 34PICT 3...

Uživatelský avatar
jozo
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 361
Registrován: 30 kvě 2013
Bydliště: CHG

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od jozo »

Caute, vwie mi prosim niekto poradiť?
Vymenil som 34 PICT za karburátory 34 Ict, motor 1600ccm.. Povedal by som ze boli celkom dobre naladené, ale po cca 200 km, motor strieľa a ma 30% výkon, nejde do otáčok,voľnobeh je Ok.
Po výmene indukcky, motor opäť bežal dobre aj v otáčkac, ale len asi 10-20 km a potom pokles výkonu a streľba.
Druha výmena indukcky (tretej) a motor opäť chvíľu išiel Ok.
Prestriedal som celkovo 4 cievky ale riešenie je iba krátkodobé.
Viac ľudí mi vraví ze je to palivová pumpa, preco potom studena indukcka problém krátkodobo vyrieši? Je to tím ze motor ochladne?
Ako otestovať pal. Pumpu ?
Okrem vymeny, momentálne nemam za co vymeniť:-(
Vwdaka za tipy.

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od john »

jozo píše:Caute, vwie mi prosim niekto poradiť?
Vymenil som 34 PICT za karburátory 34 Ict, motor 1600ccm.. Povedal by som ze boli celkom dobre naladené, ale po cca 200 km, motor strieľa a ma 30% výkon, nejde do otáčok,voľnobeh je Ok.
Po výmene indukcky, motor opäť bežal dobre aj v otáčkac, ale len asi 10-20 km a potom pokles výkonu a streľba.
Druha výmena indukcky (tretej) a motor opäť chvíľu išiel Ok.
Prestriedal som celkovo 4 cievky ale riešenie je iba krátkodobé.
Viac ľudí mi vraví ze je to palivová pumpa, preco potom studena indukcka problém krátkodobo vyrieši? Je to tím ze motor ochladne?
Ako otestovať pal. Pumpu ?
Okrem vymeny, momentálne nemam za co vymeniť:-(
Vwdaka za tipy.
Na zaklade coho by si povedal?
Striela do vyfuku, alebo do sania?
Indukcka velmi pravdepodobne s tym nema nic spolocne...

Najprv nastav zakladne nastavenie, ovladanie, synchronizaciu a tlak benzinu...ten by nemal byt vyssi ako 2.5 - 3.0 Psi...

Odpovědět