Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Měl jsem ho nedávno celej rozebranej,31-pict 3,ale ten průměr toho injektoru jsem teda neměřil.
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
napadá mě že to bude injektor z modernějšího aftermarketu, kde už se možná vlivem snižování nákladů netěsní o kroužkem, ale suvně...nedal by se injektor vytrhnout z nějakého torza co je teď v inzerci? Myslím u Lálise.. nebo zkrátka přizpůsobit tvůj karbec novému injektoru.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Díky oběma, jo asi to bude tím, že se ten karburátor v čase měnil, takže je tohle z nějaké modernější verze.. Pitomej vítr - jedinej miniaturní díl a jak blbě se to shání. To už jsem taky lezl asi dvě hodiny po dvorku (je tam štěrk) a tu trubičku hledal mezi kamínkama
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Nic si z toho nedělej, to ještě nevíš, jak blbě se hledá jehla do Petromaxu v trávě. Milošák určitě rád poreferuje .dolin píše: To už jsem taky lezl asi dvě hodiny po dvorku (je tam štěrk) a tu trubičku hledal mezi kamínkama
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
To je skoro to iste ako robit transplant srdca vo verejnom zachode...lišák píše:Nic si z toho nedělej, to ještě nevíš, jak blbě se hledá jehla do Petromaxu v trávě. Milošák určitě rád poreferuje .dolin píše: To už jsem taky lezl asi dvě hodiny po dvorku (je tam štěrk) a tu trubičku hledal mezi kamínkama
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Ahoj našel jsem pěkný návod na štelovaní karbeců. Je to sice na webry ale princip štelovaní, pokud se nemýlím, je u všech karbeců stejný.
http://web.datriware.com/Nastaveni_karburatoru_DCOE" onclick="window.open(this.href);return false;
http://web.datriware.com/Nastaveni_karburatoru_DCOE" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
To nemá chybu ,stručné a jasné
- klepacpavel
- Příspěvky: 72
- Registrován: 22 úno 2007
- Bydliště: Teplice
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Ahoj nemáte nebo nevíte kde najít komplet schéma Dellort drla,jde mi o popis jednotlivých dílu.Díky.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Podívej se sem, možná tam něco najdeš http://www.dellorto.co.uk/
Každý celek se skládá z detailů.
- klepacpavel
- Příspěvky: 72
- Registrován: 22 úno 2007
- Bydliště: Teplice
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Moc dík Tome to je přesně ono.
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Zdravim, nemá náhodou někdo zkušenosti s karbecem 31 PICT 3 na 1,6 jednokanalu? Mam tam teď klasiku 30 PICT 2 ale nějak mi nejde pořádně sladit.. (možná je to rukama) , ale na dvoukanalu mi to vždycky šlo- 34 PICT 3.
Nemám je teď v ruce, ale pokud vím tak 31 PICT 3 by měl padnout na klasické jednokanálové 1,6 sání co tam teď mám pro 30 PICT 2??
Říkám si že kroutit dvěma šroubkama místo jednoho by mi mohlo jít líp . Už jsem to přetěsnil, vyčistil podle návodů tady na fóru -díky- ale pořád mi to nechce držet volnoběh a chcípá třeba z kopce nebo při dojezdu na křižovatku.. Bimetal sytiče funguje, tryska volnoběhu spíná, akcelerační pumpa vyčištěna, ventily sladěny, předstich taky..
Díky za rady a omluvám se, pokud už to tu někdo probíral.
Nemám je teď v ruce, ale pokud vím tak 31 PICT 3 by měl padnout na klasické jednokanálové 1,6 sání co tam teď mám pro 30 PICT 2??
Říkám si že kroutit dvěma šroubkama místo jednoho by mi mohlo jít líp . Už jsem to přetěsnil, vyčistil podle návodů tady na fóru -díky- ale pořád mi to nechce držet volnoběh a chcípá třeba z kopce nebo při dojezdu na křižovatku.. Bimetal sytiče funguje, tryska volnoběhu spíná, akcelerační pumpa vyčištěna, ventily sladěny, předstich taky..
Díky za rady a omluvám se, pokud už to tu někdo probíral.
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Asi bych juknul na ten sytič, zda ho máš dobře nasazen ( pootočen ) ,-)
... do killa !
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Mrknu na to, i když se mi to nezdá být tím- spíná to za studena dobře a po ohřátí se pomalu vypne. Nejdřív jsem myslel, že mi to někde přisává vzduch, ale po přetěsnění (sání karbec, vejfuk) to je stejný. Říkám si, jestli by ještě nemohl být problém ve vzduchovém filtru- mám tam nový chrom-papír pozérský vehement- chtěl jsem aby to vypadalo, ale funkčně si nejsem jistej, jestli je to to pravý .elvis píše:Asi bych juknul na ten sytič, zda ho máš dobře nasazen ( pootočen ) ,-)
Nějaký zkušenosti?
Díkes
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
tim to neni, mám ho takygandy86 píše:Říkám si, jestli by ještě nemohl být problém ve vzduchovém filtru- mám tam nový chrom-papír pozérský vehement- chtěl jsem aby to vypadalo, ale funkčně si nejsem jistej, jestli je to to pravý .
Nějaký zkušenosti?
Díkes
... a vůbec !
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Mám taky 31-pict 3 na šestnáctce jednokanálu a když jsem dal motor dohromady,tak jsem se taky dost navztekal,než jsem to jakž takž seřídil.Ale valí to s ním celkem dobře,návod na seřízení jsem tady taky někde našel.
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Na jednokanalove sanie musis pouzit adaptor na 34PICT 3...gandy86 píše:Zdravim, nemá náhodou někdo zkušenosti s karbecem 31 PICT 3 na 1,6 jednokanalu? Mam tam teď klasiku 30 PICT 2 ale nějak mi nejde pořádně sladit.. (možná je to rukama) , ale na dvoukanalu mi to vždycky šlo- 34 PICT 3.
Nemám je teď v ruce, ale pokud vím tak 31 PICT 3 by měl padnout na klasické jednokanálové 1,6 sání co tam teď mám pro 30 PICT 2??
Říkám si že kroutit dvěma šroubkama místo jednoho by mi mohlo jít líp . Už jsem to přetěsnil, vyčistil podle návodů tady na fóru -díky- ale pořád mi to nechce držet volnoběh a chcípá třeba z kopce nebo při dojezdu na křižovatku.. Bimetal sytiče funguje, tryska volnoběhu spíná, akcelerační pumpa vyčištěna, ventily sladěny, předstich taky..
Díky za rady a omluvám se, pokud už to tu někdo probíral.
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Caute, vwie mi prosim niekto poradiť?
Vymenil som 34 PICT za karburátory 34 Ict, motor 1600ccm.. Povedal by som ze boli celkom dobre naladené, ale po cca 200 km, motor strieľa a ma 30% výkon, nejde do otáčok,voľnobeh je Ok.
Po výmene indukcky, motor opäť bežal dobre aj v otáčkac, ale len asi 10-20 km a potom pokles výkonu a streľba.
Druha výmena indukcky (tretej) a motor opäť chvíľu išiel Ok.
Prestriedal som celkovo 4 cievky ale riešenie je iba krátkodobé.
Viac ľudí mi vraví ze je to palivová pumpa, preco potom studena indukcka problém krátkodobo vyrieši? Je to tím ze motor ochladne?
Ako otestovať pal. Pumpu ?
Okrem vymeny, momentálne nemam za co vymeniť:-(
Vwdaka za tipy.
Vymenil som 34 PICT za karburátory 34 Ict, motor 1600ccm.. Povedal by som ze boli celkom dobre naladené, ale po cca 200 km, motor strieľa a ma 30% výkon, nejde do otáčok,voľnobeh je Ok.
Po výmene indukcky, motor opäť bežal dobre aj v otáčkac, ale len asi 10-20 km a potom pokles výkonu a streľba.
Druha výmena indukcky (tretej) a motor opäť chvíľu išiel Ok.
Prestriedal som celkovo 4 cievky ale riešenie je iba krátkodobé.
Viac ľudí mi vraví ze je to palivová pumpa, preco potom studena indukcka problém krátkodobo vyrieši? Je to tím ze motor ochladne?
Ako otestovať pal. Pumpu ?
Okrem vymeny, momentálne nemam za co vymeniť:-(
Vwdaka za tipy.
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Na zaklade coho by si povedal?jozo píše:Caute, vwie mi prosim niekto poradiť?
Vymenil som 34 PICT za karburátory 34 Ict, motor 1600ccm.. Povedal by som ze boli celkom dobre naladené, ale po cca 200 km, motor strieľa a ma 30% výkon, nejde do otáčok,voľnobeh je Ok.
Po výmene indukcky, motor opäť bežal dobre aj v otáčkac, ale len asi 10-20 km a potom pokles výkonu a streľba.
Druha výmena indukcky (tretej) a motor opäť chvíľu išiel Ok.
Prestriedal som celkovo 4 cievky ale riešenie je iba krátkodobé.
Viac ľudí mi vraví ze je to palivová pumpa, preco potom studena indukcka problém krátkodobo vyrieši? Je to tím ze motor ochladne?
Ako otestovať pal. Pumpu ?
Okrem vymeny, momentálne nemam za co vymeniť:-(
Vwdaka za tipy.
Striela do vyfuku, alebo do sania?
Indukcka velmi pravdepodobne s tym nema nic spolocne...
Najprv nastav zakladne nastavenie, ovladanie, synchronizaciu a tlak benzinu...ten by nemal byt vyssi ako 2.5 - 3.0 Psi...