Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

často kladené otázky a návody: "Jak seřídit předstih", "Jak se dělá...", "Kde seženu..."
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jarda
Příspěvky: 225
Registrován: 26 čer 2011
Bydliště: Jirkov

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od Jarda »

Zkusím regulátor tlaku a seřídím hladinu plováku dle hodnot ,myslím že jsem to někde na YouTubku viděl a dám vědět.

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2294
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od wally »

Ahoj Johne,

a jaký by byly trysky dle tebe na mé 2276.

044 hlavy (40/35,5)
IDF 44 2x 36mm
hlavy portované,
sání bohužel 48čkové
vahadla 1,25:1
výfuk 1 5/8
W110
mám : 55 volnoběh
hlavní 135
vzdušník 200
f11 tky
36mm venturky

Jenom otázka, pořád podle svíček trochu bohatší... :(
Díky za radu..
Naposledy upravil(a) wally dne 28 úno 2014, celkem upraveno 1 x.
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
vako
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 830
Registrován: 07 úno 2005
Bydliště: Kežmarok - Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od vako »

Jarda píše:Tak proběhla zkouška výměny trysek ,tedy redakční test Weberu.Přetryskováno na volnoběh 65,vzdušník 200,hlavní tryska 175 a výsledek nic ,neboli velký propadák. #-o Přece jenom něco. Chlastá to jak svině, 20l/100km není problém.ale kurva jede to jak z praku :D :D :D
Změřil jsem tlak mech.čerpadla tlačí 0,4 bar a předstih je nastavenej na 15 stupňů při cca 1100 ot/min.
Jinak dodávám popis motoru pro pokus o vyřešení problému s karburátorem
obsah 1776
vačka Engle 110
hlavy válců 044 s ventily 35,5x40,0
vahadla 1,25/1
rozdělovač s podtlakem a bezkontaktním zapalováním
sací potrubí s 1600 klasika
napisal som ti zostavu
175 hlavna tryska je vela a 200 hlavny vzdusnik je tiez vela.. siilenost. Pridal si palivo na tryske a pridal aj si na vzduchu.. 5S ma AFR meter, popros jeho nech to zmera a budes vediet presne co mas kupit.. ja vravim moju zostavu.. dieru ti ale robi aj rozdelovac- Johny ti to spominal.. a ako dalej spominal ihlove ventily plavakovej komory a hladinu musis mat v 100% stave, inak je to na prd
inak 175Main, 200 Air a 36 venturi je dobra zostava, ale zrejme to bude pre nejaky race motor..
a venturi daj furt od zaciatku najmensie.. teda zacinaj od 28.. 36 je dobra pre rezim vysokych otacok pre tvoj obsah, moj tip je 32
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od john »

wally píše:Ahoj Johne,

a jaký by byly trysky dle tebe na mé 2276.

044 hlavy (40/35,5)
IDF 44 2x 36mm
hlavy portované,
sání bohužel 48čkové
vahadla 1,35:1
výfuk 1 5/8
W110
mám : 55 volnoběh
hlavní 135
vzdušník 200
f11 tky
36mm venturky

Jenom otázka, pořád podle svíček trochu bohatší... :(
Díky za radu..
Vcelku dobre, moja verzia by bola asi :
choke 34
aux.venturi 4.5
hlavna tryska 145
idle jet 0.55
air idle 1.3
emulzna trubka f19
air correction 1.8
start jet 0.9
akceleracna tryska f550-40
akceleracny vent 0.8
ihlovy ventil 1.75

je to vsak len teoria, spravne otryskovat to ide iba na dyno...a to plati pre kazdeho kto pouziva Webers na VW..

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od yahoďák »

na předchozí stránce mě zaujalo tohle:
wally píše:Šel bych toule cestou:

http://www.ebay.de/itm/VW-Kafer-Vergase ... 35d1d88136" onclick="window.open(this.href);return false;

tedy 34-ka s větší klapkou a difusorem...
Vypadá to výborně, ale zajímalo by mě, jak má vyřešený sání, jestli se k tomu dá sehnat upravený s odpovídajícím průměrem? Pokud nasadí 39 mm karbec na 34mm přírubu tak to asi nebude ono, což?
Obrázek

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2294
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od wally »

yahoďák píše:na předchozí stránce mě zaujalo tohle:
wally píše:Šel bych toule cestou:

http://www.ebay.de/itm/VW-Kafer-Vergase ... 35d1d88136" onclick="window.open(this.href);return false;

tedy 34-ka s větší klapkou a difusorem...
Vypadá to výborně, ale zajímalo by mě, jak má vyřešený sání, jestli se k tomu dá sehnat upravený s odpovídajícím průměrem? Pokud nasadí 39 mm karbec na 34mm přírubu tak to asi nebude ono, což?
Někdo dělal na tohle sání v hliníku.. alá na turbo... tady je něco podobnýho ale jinak..pro představu..
2014-03-19 16.48.56.jpeg
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od Herbie »

to na fotce je sání z mexika 1.6i
... a vůbec !

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2294
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od wally »

Herbie píše:to na fotce je sání z mexika 1.6i
TO jo, ale můžeš ho naportovat.. a udělat potom reduci na solex..
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od yahoďák »

dík, teď už to dává smysl. 1,6i jsem pod kapotu ještě nenahlédl....
Obrázek

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od john »

Nie uplne... pockaj, az vystracham foto orig 1600i sania...

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od john »

tu to je...


Obrázek

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1518
Registrován: 01 pro 2010

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od evinsen »

PB060867.JPG
já mám tohle vstřikování na 1,6.
Přílohy
PB060868.JPG
PB060869.JPG
PB060870.JPG
PB060871.JPG
PB060871.JPG (91.49 KiB) Zobrazeno 4509 x
PB060872.JPG
PB060872.JPG (93.85 KiB) Zobrazeno 4509 x
PB060873.JPG
PB060873.JPG (87.39 KiB) Zobrazeno 4509 x

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od yahoďák »

hm díky, takže to na fotce od Wallyho (= sání pro upravený Solex 39mm) není upravené sání z 1,6i, ale nějakej extrabuřt...
Obrázek

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od lišák »

Docela by mě zajímal názor Johna na Fish, možná má nějaké zkušenosti a nebo o tom něco slyšel, případně četl. A jen tak mimochodem ona se ta naše fitinka vzhledem až tak moc neliší od moderní techniky :D .
Obrázek
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od Herbie »

yahoďák píše:hm díky, takže to na fotce od Wallyho (= sání pro upravený Solex 39mm) není upravené sání z 1,6i, ale nějakej extrabuřt...
ale jo, je to 1.6i
naopak to od Evinsena je nějakej extrabuřt, to jsem ještě nikdy nevidel
evidentně bylo několik typů

Třebas Petarda má v mechiku to co dával na fotce Wally
... a vůbec !

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od john »

lišák píše:Docela by mě zajímal názor Johna na Fish, možná má nějaké zkušenosti a nebo o tom něco slyšel, případně četl. A jen tak mimochodem ona se ta naše fitinka vzhledem až tak moc neliší od moderní techniky .
Popravde nemam ziadnu znalost, videl som to raz na nejakom starom motocykle...
Myslim si vsak ze to nie je ziadny zazrak, inac by to bolo preprane vo VW komunitach...

rišmen
Příspěvky: 165
Registrován: 13 čer 2012

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od rišmen »

na fotkách od Evinsema je L-jetronik z US verze, rok cca 74.

Uživatelský avatar
Kosťa
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 472
Registrován: 08 črc 2012
Bydliště: S wallym Praha 9 "skorovenkov"

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od Kosťa »

Pro ilustraci od Wallyho
2014-03-31 20.41.21.jpeg
mom little devil.... :twisted: ....vybzuk a počmáraná holčička

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1518
Registrován: 01 pro 2010

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od evinsen »

H88-VWType1-Engine-FI-sm.jpg
H88-VWType1-Engine-FI-sm.jpg (262.04 KiB) Zobrazeno 4146 x
rišmen píše:na fotkách od Evinsema je L-jetronik z US verze, rok cca 74.
souhlasí-v provedení pro californii,všichni brouci a busíci odtud přitažený to měli,řízený kat,EGR,lambda a jiné dobroty. nejvíce poruchové provedení.

Uživatelský avatar
dolin
Příspěvky: 219
Registrován: 10 úno 2013
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od dolin »

Kuci mám dotaz - v broukovi 1302 r.v.1970 mám karbec Solex 31 PICT-3, od kterého se ztratil injektor (byl vyndanej venku na novinách, fouknul vítr a byl v hajzlu). Takže teď tam je ohlá plastová trubička a nechal jsem si poslat náhradní injektor přímo k tomuto karburátoru z postprodukce. Máme teď ale problema - báze nového kousku je široká cca 4mm, což je asi o milimetr víc, než bychom potřebovali (injektor se do otvoru nedá zasadit) a to bylo na původním injektoru ještě na té bázi malý těsnící kroužek. Když volám prodejci co jako, tak se dozvím, že je to standard na tenhle karbec, že jsem první s takovým problémem, že jaktěživ o tomhle neslyšel, neviděl a že bázi mají všechny injektory Solex 31 PICT -3 stejnou a tohle poslaný tam dycynky pasuje... A to byl původní injektor ještě víc do obloučku, tenhle je lomenej jak šibenice.. Chtěl jsem se zeptat, jak to teda je? Mám nějakej zbastlenej karbec nebo je špatnej ten injektor? A případně zda-li někdo nevíte, jaký injektor mám tedy shánět a kde? Bohužel foto otvoru v karburátoru, do kterýho to nejde napasovat ani foto původního injektoru nemám :-( Díky!
Přílohy
Karburátor - popis
Karburátor - popis
Nový injektor, báze má 4mm
Nový injektor, báze má 4mm
(o\!/o) Živwot je jen jeden...

Odpovědět