Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Zkusím regulátor tlaku a seřídím hladinu plováku dle hodnot ,myslím že jsem to někde na YouTubku viděl a dám vědět.
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Ahoj Johne,
a jaký by byly trysky dle tebe na mé 2276.
044 hlavy (40/35,5)
IDF 44 2x 36mm
hlavy portované,
sání bohužel 48čkové
vahadla 1,25:1
výfuk 1 5/8
W110
mám : 55 volnoběh
hlavní 135
vzdušník 200
f11 tky
36mm venturky
Jenom otázka, pořád podle svíček trochu bohatší...
Díky za radu..
a jaký by byly trysky dle tebe na mé 2276.
044 hlavy (40/35,5)
IDF 44 2x 36mm
hlavy portované,
sání bohužel 48čkové
vahadla 1,25:1
výfuk 1 5/8
W110
mám : 55 volnoběh
hlavní 135
vzdušník 200
f11 tky
36mm venturky
Jenom otázka, pořád podle svíček trochu bohatší...
Díky za radu..
Naposledy upravil(a) wally dne 28 úno 2014, celkem upraveno 1 x.
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
napisal som ti zostavuJarda píše:Tak proběhla zkouška výměny trysek ,tedy redakční test Weberu.Přetryskováno na volnoběh 65,vzdušník 200,hlavní tryska 175 a výsledek nic ,neboli velký propadák. Přece jenom něco. Chlastá to jak svině, 20l/100km není problém.ale kurva jede to jak z praku
Změřil jsem tlak mech.čerpadla tlačí 0,4 bar a předstih je nastavenej na 15 stupňů při cca 1100 ot/min.
Jinak dodávám popis motoru pro pokus o vyřešení problému s karburátorem
obsah 1776
vačka Engle 110
hlavy válců 044 s ventily 35,5x40,0
vahadla 1,25/1
rozdělovač s podtlakem a bezkontaktním zapalováním
sací potrubí s 1600 klasika
175 hlavna tryska je vela a 200 hlavny vzdusnik je tiez vela.. siilenost. Pridal si palivo na tryske a pridal aj si na vzduchu.. 5S ma AFR meter, popros jeho nech to zmera a budes vediet presne co mas kupit.. ja vravim moju zostavu.. dieru ti ale robi aj rozdelovac- Johny ti to spominal.. a ako dalej spominal ihlove ventily plavakovej komory a hladinu musis mat v 100% stave, inak je to na prd
inak 175Main, 200 Air a 36 venturi je dobra zostava, ale zrejme to bude pre nejaky race motor..
a venturi daj furt od zaciatku najmensie.. teda zacinaj od 28.. 36 je dobra pre rezim vysokych otacok pre tvoj obsah, moj tip je 32
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Vcelku dobre, moja verzia by bola asi :wally píše:Ahoj Johne,
a jaký by byly trysky dle tebe na mé 2276.
044 hlavy (40/35,5)
IDF 44 2x 36mm
hlavy portované,
sání bohužel 48čkové
vahadla 1,35:1
výfuk 1 5/8
W110
mám : 55 volnoběh
hlavní 135
vzdušník 200
f11 tky
36mm venturky
Jenom otázka, pořád podle svíček trochu bohatší...
Díky za radu..
choke 34
aux.venturi 4.5
hlavna tryska 145
idle jet 0.55
air idle 1.3
emulzna trubka f19
air correction 1.8
start jet 0.9
akceleracna tryska f550-40
akceleracny vent 0.8
ihlovy ventil 1.75
je to vsak len teoria, spravne otryskovat to ide iba na dyno...a to plati pre kazdeho kto pouziva Webers na VW..
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
na předchozí stránce mě zaujalo tohle:
Vypadá to výborně, ale zajímalo by mě, jak má vyřešený sání, jestli se k tomu dá sehnat upravený s odpovídajícím průměrem? Pokud nasadí 39 mm karbec na 34mm přírubu tak to asi nebude ono, což?wally píše:Šel bych toule cestou:
http://www.ebay.de/itm/VW-Kafer-Vergase ... 35d1d88136" onclick="window.open(this.href);return false;
tedy 34-ka s větší klapkou a difusorem...
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Někdo dělal na tohle sání v hliníku.. alá na turbo... tady je něco podobnýho ale jinak..pro představu..yahoďák píše:na předchozí stránce mě zaujalo tohle:Vypadá to výborně, ale zajímalo by mě, jak má vyřešený sání, jestli se k tomu dá sehnat upravený s odpovídajícím průměrem? Pokud nasadí 39 mm karbec na 34mm přírubu tak to asi nebude ono, což?wally píše:Šel bych toule cestou:
http://www.ebay.de/itm/VW-Kafer-Vergase ... 35d1d88136" onclick="window.open(this.href);return false;
tedy 34-ka s větší klapkou a difusorem...
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
TO jo, ale můžeš ho naportovat.. a udělat potom reduci na solex..Herbie píše:to na fotce je sání z mexika 1.6i
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
dík, teď už to dává smysl. 1,6i jsem pod kapotu ještě nenahlédl....
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Nie uplne... pockaj, az vystracham foto orig 1600i sania...
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
tu to je...
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
já mám tohle vstřikování na 1,6.
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
hm díky, takže to na fotce od Wallyho (= sání pro upravený Solex 39mm) není upravené sání z 1,6i, ale nějakej extrabuřt...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Docela by mě zajímal názor Johna na Fish, možná má nějaké zkušenosti a nebo o tom něco slyšel, případně četl. A jen tak mimochodem ona se ta naše fitinka vzhledem až tak moc neliší od moderní techniky .
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
ale jo, je to 1.6iyahoďák píše:hm díky, takže to na fotce od Wallyho (= sání pro upravený Solex 39mm) není upravené sání z 1,6i, ale nějakej extrabuřt...
naopak to od Evinsena je nějakej extrabuřt, to jsem ještě nikdy nevidel
evidentně bylo několik typů
Třebas Petarda má v mechiku to co dával na fotce Wally
... a vůbec !
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Popravde nemam ziadnu znalost, videl som to raz na nejakom starom motocykle...lišák píše:Docela by mě zajímal názor Johna na Fish, možná má nějaké zkušenosti a nebo o tom něco slyšel, případně četl. A jen tak mimochodem ona se ta naše fitinka vzhledem až tak moc neliší od moderní techniky .
Myslim si vsak ze to nie je ziadny zazrak, inac by to bolo preprane vo VW komunitach...
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
na fotkách od Evinsema je L-jetronik z US verze, rok cca 74.
- Kosťa
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 472
- Registrován: 08 črc 2012
- Bydliště: S wallym Praha 9 "skorovenkov"
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Pro ilustraci od Wallyho
mom little devil.... ....vybzuk a počmáraná holčička
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
souhlasí-v provedení pro californii,všichni brouci a busíci odtud přitažený to měli,řízený kat,EGR,lambda a jiné dobroty. nejvíce poruchové provedení.rišmen píše:na fotkách od Evinsema je L-jetronik z US verze, rok cca 74.
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Kuci mám dotaz - v broukovi 1302 r.v.1970 mám karbec Solex 31 PICT-3, od kterého se ztratil injektor (byl vyndanej venku na novinách, fouknul vítr a byl v hajzlu). Takže teď tam je ohlá plastová trubička a nechal jsem si poslat náhradní injektor přímo k tomuto karburátoru z postprodukce. Máme teď ale problema - báze nového kousku je široká cca 4mm, což je asi o milimetr víc, než bychom potřebovali (injektor se do otvoru nedá zasadit) a to bylo na původním injektoru ještě na té bázi malý těsnící kroužek. Když volám prodejci co jako, tak se dozvím, že je to standard na tenhle karbec, že jsem první s takovým problémem, že jaktěživ o tomhle neslyšel, neviděl a že bázi mají všechny injektory Solex 31 PICT -3 stejnou a tohle poslaný tam dycynky pasuje... A to byl původní injektor ještě víc do obloučku, tenhle je lomenej jak šibenice.. Chtěl jsem se zeptat, jak to teda je? Mám nějakej zbastlenej karbec nebo je špatnej ten injektor? A případně zda-li někdo nevíte, jaký injektor mám tedy shánět a kde? Bohužel foto otvoru v karburátoru, do kterýho to nejde napasovat ani foto původního injektoru nemám Díky!
(o\!/o) Živwot je jen jeden...