Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

často kladené otázky a návody: "Jak seřídit předstih", "Jak se dělá...", "Kde seženu..."
Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12124
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha 5

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvekod Herbie » 01 črc 2015

Luďa píše:Mám dotaz, při jízdě na Attack, došlo ke snížení výkonu . Při kontrole karburátoru SOLEX 31 PICK 3 nás čekalo překvapení, v karburátoru chyběl injektor AC pumpy. Nepodařilo se ho nikde najít, mohl projít až do válce, resp. výfuku? Dík za odpovědi. L.

ano, je to velmi pravděpodobné
... a vůbec !

lális
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 854
Registrován: 24 srp 2009
Bydliště: Tábor zdraví venkov

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvekod lális » 01 črc 2015

Au,tak to je blby,chtělo by to zkontrolovat spalovací prostory a sedla ventilů... stala se mi podobná věc a hlava musela na repas :-(
Ideální majitel brouka,buggy,buse...a co dál??

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4004
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvekod lišák » 01 črc 2015

Luďa píše:... v karburátoru chyběl injektor AC pumpy. Nepodařilo se ho nikde najít, mohl projít až do válce, resp. výfuku?

Do válce určitě, do výfuku pochybuji.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3658
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvekod john » 01 črc 2015



Tak som sa na to pozrel este raz a zistil som, ze mam obidva typy...mensi karburator na twin port a vacsi karburator na single port...o tom prvom som ani nevedel ze existuje, pretoze nie je vela logiky v pouziti mensieho karburatora na vacsi motor a vacsie sanie...

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3658
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvekod john » 01 črc 2015

Po dalsom skumani a rozobrani podloziek som dosiel k uzaveru, ze su rovnake...takze pouzitelne na oba typy.

Obrázek


Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
gandy86
Příspěvky: 21
Registrován: 28 úno 2014

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvekod gandy86 » 02 črc 2015

John- moc moc diky za super popis a nafoceni!!! =D> Ted uz mam jasno :)

LoLeG
Příspěvky: 94
Registrován: 07 srp 2012

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvekod LoLeG » 13 srp 2015

Mám otázku ohledně opravných sad karbec. našel jsem sadu v Olomouci za cca 300,- od classic aircooled a ve Zlíně mají stejnou sadu od Empi dvakrát dražší. Chci se Vás zeptat jestli je mezi nimi tak velké kvalitativní rozdíl že je Empi o tolik dražší. Díky za vaše názory.

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12124
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha 5

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvekod Herbie » 13 srp 2015

možná by nebylo od věci napsat na jaký karburátor ta sada je :)


jestli na klasický 28/30/34 PICT 1/2/3
tak je to úplně jedno

beztak z tý sady použijes jedno tesnění pod víko karburátoru,
membrány a pak možná ještě gumový kroužky na vzdušník a bohatost

zbytek ti zůstane v šuplíku :)
... a vůbec !

LoLeG
Příspěvky: 94
Registrován: 07 srp 2012

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvekod LoLeG » 13 srp 2015

Herbie píše:možná by nebylo od věci napsat na jaký karburátor ta sada je :)


jestli na klasický 28/30/34 PICT 1/2/3
tak je to úplně jedno

beztak z tý sady použijes jedno tesnění pod víko karburátoru,
membrány a pak možná ještě gumový kroužky na vzdušník a bohatost

zbytek ti zůstane v šuplíku :)


Je to 34 pict 3. Diky

matesxxx
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 295
Registrován: 28 bře 2006
Bydliště: Benešov

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvekod matesxxx » 15 led 2016

Ahoj chci se zeptat má cenu neboje znatelný rozdíl když dám na 1.6 motor dvoukomorový karburátor Holley nebo to jsou zbytečně vyhozené 3 litry
Obrázek
díky

rišmen
Příspěvky: 119
Registrován: 13 čer 2012

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvekod rišmen » 16 led 2016

Tenhle holley je licencni weber dfev a ten je výbornej. vypada teda dost unavene, takže bude asi potřebovat nějakou revizi. Ja jezdím s webrem dgev, coz podstate to samy a jsem s nim spokojenej.

Uživatelský avatar
Milan NM
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 366
Registrován: 25 pro 2015
Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvekod Milan NM » 17 led 2016

Mam otazku na skusenejsich:
Je mozne cerpadlo s prietokom paliva 113.5 l/hod a tlakom 0.42 Bar pri povodnom potrubi umiestnit pod nadrz? Nebude strata na tlaku a nezmensi sa prietok ? Karburatory su 2x 34 pci na 1600-ke
Obrázek
VW mexico
VW chrobak hybrid

evinsen
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 556
Registrován: 01 pro 2010

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvekod evinsen » 17 led 2016

ty se dávají pod nádrž na gumové silentbloky a vracečku do nádrže zpět

Uživatelský avatar
Milan NM
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 366
Registrován: 25 pro 2015
Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvekod Milan NM » 17 led 2016

Nemam ten tocit ze by bola nutna vratka do nadrze
Self Priming and Self Regulating
,kedze sa montuju aj priamo na motor pomocou drziaka
Obrázek
VW mexico
VW chrobak hybrid

evinsen
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 556
Registrován: 01 pro 2010

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvekod evinsen » 17 led 2016

tak se neptej a udělej si to podle sebe nebo podle návodu

Uživatelský avatar
Milan NM
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 366
Registrován: 25 pro 2015
Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvekod Milan NM » 17 led 2016

V navode moc toho nieje,preto ma zaujimala osobna skusenost niekoho kto to ma,alebo mal pod nadrzou.
VW mexico
VW chrobak hybrid

evinsen
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 556
Registrován: 01 pro 2010

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvekod evinsen » 17 led 2016

a proto jsem ti napsal jak to tam dává přímo výrobce ve fabrice. sice na 1,6i nebo monotronic,ale podstata je stejná. na pravé straně od brzdové pumpy.
bloky těhle motorů nemají ani výřez na palivovou pumpu

Uživatelský avatar
Milan NM
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 366
Registrován: 25 pro 2015
Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvekod Milan NM » 17 led 2016

To su striekacky a tie maju pumpy s vyssim tlakom.Tam je vratka do nadrze,
VW mexico
VW chrobak hybrid

evinsen
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 556
Registrován: 01 pro 2010

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvekod evinsen » 17 led 2016

všechny el. pumpy musí být zalité palivem,proto se dávají do spádu.to je pravidlo,zrovna tak vracečka,i když 0,42Bar karbec třeba udrží.

evinsen
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 556
Registrován: 01 pro 2010

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvekod evinsen » 17 led 2016

na druhou stranu si myslím že normální mechanická pumpa dva karburátory taky v pohodě nakrmí


Zpět na “FAQ - provoz vzduchem chlazeného vozu”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host