Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
šmarjá... zázraky se nedějou... podle mě ten motor je konstruovanej tak že zvládá 100 za hodinu permanentně. U tebe se to posouvá o kousek dál díky delší převodovce ale zase pojedeš nacvaknutej bagáží. 130 konstatně považuju za gambling se zdravím motoru.
prostě to kompletně seřiď, dej tam odskok nahoru i když je nemám rád, pokud bude venku extra hic tak bych tam možná dal i 20W50 a jeď tak aby ta teplota nešla přes 120. Když poleze tak uber plyn. Co vim tak v dědkovi jsem mohl teplotu oleje dost dobře regulovat plynovým pedálem s rychlou odezvou na budíku a jak to jezdilo píšu v příspěvku na první stránce, 1600 dvoukanál s karburátorama a plnou kapotou dole odskočenou.
1835 motor připravuju na možnost podobný permanentní zátěže a bude komplet přesně vyváženej aby zvládal otáčky, s jednokanálovejma hlavama a externí filtrací a přídavným chladičem oleje vedle sériový psí boudy,aby zuvládal i teploty ale to pro tebe není aktuální.
prostě to kompletně seřiď, dej tam odskok nahoru i když je nemám rád, pokud bude venku extra hic tak bych tam možná dal i 20W50 a jeď tak aby ta teplota nešla přes 120. Když poleze tak uber plyn. Co vim tak v dědkovi jsem mohl teplotu oleje dost dobře regulovat plynovým pedálem s rychlou odezvou na budíku a jak to jezdilo píšu v příspěvku na první stránce, 1600 dvoukanál s karburátorama a plnou kapotou dole odskočenou.
1835 motor připravuju na možnost podobný permanentní zátěže a bude komplet přesně vyváženej aby zvládal otáčky, s jednokanálovejma hlavama a externí filtrací a přídavným chladičem oleje vedle sériový psí boudy,aby zuvládal i teploty ale to pro tebe není aktuální.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
herbie,vůbec by mě nenapadlo že by ti nějaké plechy chyběly nebo že motor nemáš seřízený,ale k aerodynamice vrtule jakékoliv ať radiální či axiální ti mohu říct že klesá účinnost pokud se obvod vrtule blíží k rychlosti zvuku,a toho bych se ještě nebál vyšší oktanové číslo-vyzkoušej a posuď sám,a militec jsem zmínil pro to že jsem se chtěl vyhnout jakékoliv zmínce o oleji.Herbie píše:odbočka :evinsen píše: musíš mít větší dvanáctkovou řemenici co kompenzuje užší turbinu
Myslim si že tohle nebude fungovat, protože při 4000 ot motoru ta vrtule stejně už víc nedává
a pokud sbíráš názory pro svůj problém,není na škodu pro změnu podívat se na to z jiného pohledu.-na motoru je vše proměnlivé,otáčky,tlaky,tření,odstředivé síly a jiné a to vše ovlivňuje jediná věc co je na motoru konstantní a neměnná-teplota a doba hoření palivové směsi,tak proč ji nezměnit?!
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
koukám, že stará dobrá debata o teplotě je opět naživu a tak si přihřeju, teda spíš ochladím trošku svojí polívčičky
Odsazení zadní kapoty pro lepší chlazení motoru
Odsazení zadní kapoty pro lepší chlazení motoru
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
Tak abych nebyl pozadu . Modifikace pro dědka. Odsazení není ale není tak velké.yahoďák píše:koukám, že stará dobrá debata o teplotě je opět naživu a tak si přihřeju, teda spíš ochladím trošku svojí polívčičky
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 29#p294529
Každý celek se skládá z detailů.
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
hezky Lišáku, asi od Tebe koupíme s Johnem copyright, abychom měli komplet nabídku
Hledal jsi marně, tou dobou už inzerát spinkal na skládce
Hledal jsi marně, tou dobou už inzerát spinkal na skládce
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
Na tom už se vaří v USA
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
mno, amíci na to šli do druhého konce...je to sice moc hezky udělaný a fakt vostře vystajlovaný CNC tuning part, ale proti Johnovo řešení postrádám variabilitu - možnost snadné volby zavření a zamčení s odsazením-mezerou a nebo bez-natěsno.
Ale dál bych v tom pokračoval v dotyčném inzerátu a ne tady v seriozním topiku o měření
Ale dál bych v tom pokračoval v dotyčném inzerátu a ne tady v seriozním topiku o měření
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
Tak ještě jsem narazil na tohle... můžete měřit, ale za jízdy to neuvidíte tudíž vás to nebude tak strašit
http://vwparts.aircooled.net/Dipstick-O ... pstick.htm
http://vwparts.aircooled.net/Dipstick-O ... pstick.htm
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
ale můžeš to vidět za jízdy...otevřeš nebo sundáš zadní kapotu, za volant posadíš manželku, obuješ si kolečkové brusle a ...wally píše:Tak ještě jsem narazil na tohle... můžete měřit, ale za jízdy to neuvidíte tudíž vás to nebude tak strašit
http://vwparts.aircooled.net/Dipstick-O ... pstick.htm
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
Jako by četli moje myšlenky, hned píšou, že to NENÍ teploměr do masa za 15 $ Kromě toho, že to není i řada jiných věcí, tak už zbývá jenom instalovat kameru a u řídíče malou obrazovku...
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
ono totiž tohle provedení teploměru namísto měrky nebo víčka nádrže na olej nebo nalévacího otvoru na bloku je zcela běžně používaná věc na motorkách, kde se na to řidič občas i podívat může, za myšlenkou prosazovat to pod kapotu auta vidím jen snahu o zvýšení obratu výrobce teploměrů....
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
Tak musim říct že to odsazení ve spodní části kapoty (u zámku )
za použití výše uvedených přípravků se na teplotě oleje v mém motoru vůbec neprojevuje
zítra zkusim jak se projeví odsazeni vršku
P.S. při použití čidla v T-kusu na bloku se to projeví, tedy vlastní teplota bloku je nižší
ovšem na olej to vliv nemá
za použití výše uvedených přípravků se na teplotě oleje v mém motoru vůbec neprojevuje
zítra zkusim jak se projeví odsazeni vršku
P.S. při použití čidla v T-kusu na bloku se to projeví, tedy vlastní teplota bloku je nižší
ovšem na olej to vliv nemá
... a vůbec !
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
yahoďák píše:ale můžeš to vidět za jízdy...otevřeš nebo sundáš zadní kapotu, za volant posadíš manželku, obuješ si kolečkové brusle a ...wally píše:Tak ještě jsem narazil na tohle... můžete měřit, ale za jízdy to neuvidíte tudíž vás to nebude tak strašit
http://vwparts.aircooled.net/Dipstick-O ... pstick.htm
Inak radikalne znizenie teploty na motore som dosiahol, az po instalacii tzv. Naca Duct na boku vozidla. tento patent sa vyuziva roky v Nascar a mne bol doporuceny Johnom, kedze s pouzitim SC je moj motor nachylny k vyssim teplotam.. mozem len odporucit..
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
Mozem poprosit iba skusku spravnosti?
Nizsie odfotene ciglo tlaku oleja zapojin nasledovne:
G: kabel na pridavny budik tlaku oleja
WK: kontrolka dostatocneho tlaku oleja na chrobaku-cervena kontrolka mazania
Nizsie odfotene ciglo tlaku oleja zapojin nasledovne:
G: kabel na pridavny budik tlaku oleja
WK: kontrolka dostatocneho tlaku oleja na chrobaku-cervena kontrolka mazania
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
Hej, mám rovnaký bazmek...
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
Já bych jen na okraj..na svém VW jsem měl problém s tím, že na volnoběh mi "pomrkávala" kontrolka tlaku oleje - po přepojení zpět na originál čidlo bez problému...takže výsledek je tlakoměr na tlak + originál čidlo na kontrolku
Zmyjak
Zmyjak
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
tento VDO spínač má míérně vyšší spínací tlak takže při extrémně ohřátém motoru při sprintech rovněž pozoruji problikávání. Se sériovým spínačem drží, takže to není chyba, ale vlastnost.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
Tak to potvrzuji.."pomrkávalo" to v létě při popojíždění v koloně - tj. motor byl extrémně horký. Lehké přidání plynu a vše ok..
Zmyjak
Zmyjak