IDF - IDA - DRLA .. что это
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
Pro zjištění A/F si dovolím říci že stačí obyč lambda sonda(jen to chce udělat závt do vejfuku) a obyč osciloskop(třeba i modul do PC/noťasu. V nouzi největší i lepší multimetr. Průběhy na výstupu lambdy sondy jsou všeobecně známé a dá se s tím pracovat. Z vlastní zkušenosti
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
tak sundej dynamo z bicykla a nalep na neho meter.... ten snad v kuchyni najdes...bubák píše:fajn.. co když jsem v kuchyni žádnej dynamometr nenašel?
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
jdu na tojohn píše:tak sundej dynamo z bicykla a nalep na neho meter.... ten snad v kuchyni najdes...bubák píše:fajn.. co když jsem v kuchyni žádnej dynamometr nenašel?
pan chytrej
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
Slovo chlapa...
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
pokud by měl kdokoliv zájem investovat nemálo peněz do tohoto seřízení obraťte se na 2MMmotorsport. AF ratio, dynamo atd..
"chrome won´t make your car go any faster"
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
nicméně to jsme se dostali příliš daleko od karburátorů, otázkou by mělo být jak naladit motory co nejlépe v našich domácích podmínkách a to bez dynama, které není tak zcela dostupné a bez A/F měřiče do kterého málokdo zainvestuje.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
...možná bych tu všeobecnost ještě rozšířil o použití určitýho typu karburace pro serii...případně pro motory se speciálním vrtáním/zdvihem,postavený na seriovym bloku...
...i když mě to vcelku nezajímá...páč brouk zůstane broukem a 914 je stříkačka...mohlo by to vnést do chaosu trochu "spravedlnosti"...
...a začneme tim,že karburaci osazujeme na motory,který jí unesou a nejsou před smrtí...ideálně motory po GO...který budou dlouhou dobu podávat stabilní výkon...a my budeme moct skutečně karburaci seříditi...
...i když mě to vcelku nezajímá...páč brouk zůstane broukem a 914 je stříkačka...mohlo by to vnést do chaosu trochu "spravedlnosti"...
...a začneme tim,že karburaci osazujeme na motory,který jí unesou a nejsou před smrtí...ideálně motory po GO...který budou dlouhou dobu podávat stabilní výkon...a my budeme moct skutečně karburaci seříditi...
You can't win 'em all...
- Luke-Jeep
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 06 čer 2005
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
dostal jsem se totiz do stadia, kdy mi stavajici karburace ve vyssich otackach nedava takove smesi jak by bylo treba... proste to od cca 5.300ot netahne tak jak by melo... testovaci vymenou za karburatory od "konkurencni znacky" majici difuzor vetsiho prurezu zjisteno ze zmena by rozhodne prospela... mam ted svoje na reklamacnim repasu (EDIT: nesouvisejicim s netahnutim ) a po jejich navratu uvidime a je mozna i vymena za vetsi... Tim vznikla otazka na typy...
Debilní nick ale teréňáka u mě už nehledejte... teď už jen Porscheho vozítka... Brouček Speedster, T2 přechoďák Westy a winterwagen Porsche 944 II
dragbug.com team
dragbug.com team
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
A co tam máš za karburaci nyní? Průměr difuzorů by měl být o cca. 2 mm menší nežli průměr sacího ventilu pokud je požadován výkon v režimu vyšších otáček. Když tam máš 044 s většími ventily tak to by mohl být jeden z problémů.
Tohle je typický difuzor Weber a Dellorto. Je na něm vyraženo číslo, které označuje jrho vnitřní průměr tedy 28 mm atd.
Výše uvedenými DHLA, DCOE atd horizontálními karburátory se nezabývejme, jsou to karburátory pro horizontální-ležatou montáž a proto vhodné pro klasické řadové čtyřválce, známe je ze soutěžních Škodovek apod., nebo případně pro určité turbo aplikace i ve VW. Od karburátorů, které nás zajímají se liší tím, že jsou montované na svisle orientovanou přirubu, difuzory leží, nestojí, a s tím souvisí i jiná orientace plovákové komory, jiné ovládání a distribuce paliva.
Tohle je typický difuzor Weber a Dellorto. Je na něm vyraženo číslo, které označuje jrho vnitřní průměr tedy 28 mm atd.
Výše uvedenými DHLA, DCOE atd horizontálními karburátory se nezabývejme, jsou to karburátory pro horizontální-ležatou montáž a proto vhodné pro klasické řadové čtyřválce, známe je ze soutěžních Škodovek apod., nebo případně pro určité turbo aplikace i ve VW. Od karburátorů, které nás zajímají se liší tím, že jsou montované na svisle orientovanou přirubu, difuzory leží, nestojí, a s tím souvisí i jiná orientace plovákové komory, jiné ovládání a distribuce paliva.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
Našel jsem pěkné schémátko..
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
schematko z nasej http://www.vwolkers.com/images/DellOrto ... rysiek.jpg stranky.. - bude toho viac, najblizsie DHLA
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
Vako, neznáš náhodou Webery DCOE? Potřeboval bych konzultáciu:-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
...pokud nejsem mimo...sou to karburátory s bočním osazením...který se hojně osazovaly na Triumph Spifire...možná by tě to mohlo někam posunout...
You can't win 'em all...
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
jojo, to já vim, ale tady se jedná o aplikaci do Š130LR a potřebuju potvrdit domněnku, že tyhle Webery nemají připojení na synchrotester.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
5š kamariiiides - webry nepoznam, rad by som ti pomohol, orientujem sa len na DellOrto aj DHLA - obdoba DCOE, ale samotne DCOE nepoznam.. DHLA , ale poznam dobre, bo ich mam doma a robim na jednom projekte s Johnom, kde prave DHLA chceme pouzit
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
Tady by jsi to měl zjistit určitě.
http://skoda.daves.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://skoda.daves.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
DHLA tam ty hadičníky má, ale Webery stojej za pxču, je to starší provedení DCOE a tah difuzorů se nedá seřídit..takže už jsem to našel. Počítá se s tím, že se hřídelka nezkroutí a že to prostě táhne stejně.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
No nazval si to presne.. hooooci zas je to kus lepsie, myslim webry, ako solex
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
mozem sa opytat na co sluzi na DRLA 36 tato tryska? vyznacena cervenou
VW 1303 73" T4T 2258cc
http://www.vwchrobakklub.sk/ http://www.facebook.com/VwChrobakKlubTrencin
http://www.vwchrobakklub.sk/ http://www.facebook.com/VwChrobakKlubTrencin
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
Pry se tajne pracuje na verzi DPRDL. Ma to udajne byt nejsilnejsi verze vubec.........