2013 - Dyno Day for AC (Praha) after pokec

spolujízdy, afterpokecy, fotky a vše okolo
Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2294
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

2013 - Dyno Day for AC (Praha) after pokec

Příspěvek od wally »

Flat4_Aircooled Dyno Day 2013_Flat4.jpg
Tak máme tady výsledky našeho snažení. :mrgreen:
Jdeme tedy s kůží na trh, mějte s námi postiženými trochu jinak malé strpeníčko :wink:

Dnes tedy proběhlo měření 6 kusů Flatích kafemlejnků.

Troufám si říct, že vše dopadlo podle představ majitelů a dokonce mi jeden z dotyčných poděkoval za hezký den
(jako za to, že mohl trápit miláčka na brzdě - nechápu :wink: )

Posuďte, ale sami jestli to bylo k něčemu a co nám z toho vypadlo:

Milošák - Typ IV -1800cc-serie
IMG_6969_Flat4.jpg
graf20130514_d1442_m1_Flat4.jpg

Aleš_Bus - Typ IV - 2000cc (snížené hlavy, vačke web cam)
IMG_7028_Flat4.jpg
graf20130514_d1445_m1_Flat4.jpg
Duffy - Typ I - 1904cc-W110
IMG_6967_Flat4.jpg
graf20130514_d1441_m1_Flat4.jpg
David - Typ I - 1835cc-W120
IMG_6985_Flat4.jpg
graf20130514_d1443_m2_Flat4.jpg
Wally - Typ I - 2276cc - W110
IMG_6947_Flat4.jpg
graf20130514_d1440_m2_Flat4.jpg
Pětišroub - Typ I - 2276cc (hrozně moc divnejch věcí kterejm rozumí jen 5šroub)
IMG_7017_Flat4.jpg
graf20130514_d1444_m1_Flat4.jpg
Dodatky k porovnání:

Wally
Phat boy vs. Stinger
graf20130514_d1440_m1_m2_Flat4.jpg
Ales
Benzin vs. LPG
graf20130514_d1445_m1_m2_Flat4.jpg
A pár fotek z přijemně stráveného dne :mrgreen:
IMG_6983_Flat4.jpg
IMG_6976_Flat4.jpg
IMG_6977_Flat4.jpg
IMG_6978_Flat4.jpg
IMG_6991_Flat4.jpg
Naposledy upravil(a) wally dne 14 kvě 2013, celkem upraveno 1 x.
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2294
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec

Příspěvek od wally »

IMG_7029_Flat4.jpg
IMG_7012_Flat4.jpg
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec

Příspěvek od Pětišroub »

Teď jsi nám zarazil prdy:-)

Bylo to fajn, zkušebna je po stránce měření vybavená dobře až na mnou kritizované nevyřešené snímání otáček. Holt zapalování s cívkou a rozdělovačem je pro moderní tunery záležitost, kterou viděli maximálně v knize a snímání otáček indukcí ze zapalovacích kabelů mi přijde nešťastné. Proto se mi nezdá uspořádání mého grafu - sice ukazuje trendy, posun charakteru vačky do středních až vyšších otáček - na což nadávám zejména při jízdě ve městě- a taky chudost hlavní trysky kterou jsem zjistil dřív, ale ty propady a skoky se mi nepozdávají protože z pohledu řidiče to auto podává lineární výkon.

Možná je chyba že jsem vysrabil a omezovač to měření utnul v 6300, ještě tam byl cca dalších 1000rpm prostor - z grafu je vidět jasná tendence dalšího růstu.

Počasí bylo krásné, čína ve Štěrboholech taky, svezení v 412 taky, adrenalin taky, zkrátka si to někdy zase zopakujeme.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec

Příspěvek od Sam »

Tleskám a smekám klobouk všem zůčastněným. Kdo ovládal plynový pedál ? Obsluha nebo majitel vozu ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2294
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec

Příspěvek od wally »

Sam píše:Tleskám a smekám klobouk všem zůčastněným. Kdo ovládal plynový pedál ? Obsluha nebo majitel vozu ?
Děkujeme, plyn šlapal Adam z Dieselpoweru (majitel rapida 1988) s citem sobě vlastním. Majitelé na to neměli nervy (koule) nebo tak něco :lol:
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Ales_BUS
Příspěvky: 93
Registrován: 28 dub 2009

Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec

Příspěvek od Ales_BUS »

Také se připojuji k poděkování. Byl to opravdu příjemný den. A hlavně DÍK organizátorovi že vše zařídil, protože jinak by jsme o "vysněných" výkonech mohli jen polemizovat u ohníčku na srazech či před spaním.
Je fakt že poslouchat zblízka svůj motor jak v zátěži točí 6000 ot je docela zajímavej zážitek. Když se šlape na plyn v kabině je to pohoda, ale stát u něj a slyšet jak burácí-to je jiná.

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec

Příspěvek od Milosak_1 »

Akcička vyvedená.. ale těch průpovídek co padlo, hodně jsem se zasmál :lol:

Výsledek motoru v 412 je nad mé očekávání. I po tolika letech motor s původní vačkou a klikou moc nezaostává od továrních parametrů.


Vlevo jsou tovární a vpravo parametry z včerejšího Dyno testu, posuďte sami
AN porovnani parametru_1.jpg
AN porovnani parametru_1.jpg (61.95 KiB) Zobrazeno 7152 x
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1278
Registrován: 08 zář 2009

Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec

Příspěvek od lope »

Čím byste vysvětlili velké kolísání momentu (výkonu) u některých brouků?

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec

Příspěvek od john »

Co tym presne myslis?

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1278
Registrován: 08 zář 2009

Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec

Příspěvek od lope »

Myslím grafy Duffy a 5š.

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1712
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec

Příspěvek od Sesto »

=D>
Parada

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec

Příspěvek od john »

lope píše:Myslím grafy Duffy a 5š.
To nie su pekne grafy, hlavne Sroubov, ale citanie dyno grafu chce taktiez sirsiu znalost problemu....

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1278
Registrován: 08 zář 2009

Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec

Příspěvek od lope »

Takže se nedá odhadnout, čím to je? Připadá mi, že mají podobný styl výfuku. Souvisí to nějak s odstupňováním převodovky?

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2294
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec

Příspěvek od wally »

Mám jednu hypotézu...

Python - při poslechu bylo slyšet, že na určitých otáčkách rezonoval a když složím grafy přes sebe.. jsou poklesy cca stejné na stejných otáčkách.. :idea: :?:
5š vs.Duffy_Flat4.jpg
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec

Příspěvek od john »

lope píše:Takže se nedá odhadnout, čím to je? Připadá mi, že mají podobný styl výfuku. Souvisí to nějak s odstupňováním převodovky?
Myslim, ze v 5S pripade je to vacka / vyfuk, ale je tam viac veci, ktore ovplyvnia test...
Dalsia dolezita vec je nie cislo najvyssieho vykonu, ale ako dlho, resp. od ktorych do ktorych otacok je horizontalna lajna horizontalna...alebo co najviac...
P.S. prevodovka s tym nema nic spolocne...

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2294
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec

Příspěvek od wally »

Tak a videa zde:
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec

Příspěvek od Herbie »

prozraďte mi jednu věc.
Jaká rychlost je zařazená během toho testu ?
jednička ?
... a vůbec !

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2294
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec

Příspěvek od wally »

Herbie píše:prozraďte mi jednu věc.
Jaká rychlost je zařazená během toho testu ?
jednička ?
Klasicky to bývá na 4 stupeň (mělo by to být cca 1:1), ale my jsme si řekli o trojku.
S našimi otáčkami (měřili jsme do cca 6500 ot/min) by to šlo nad 160 km/h :-(
No a to by na těch 145 r15 asi nebylo úplně ono... Nebo chytat busa ve 180 taky nic moc ;-)
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec

Příspěvek od john »

Zjavne ina metodologia prevedenia testu....normalne sa to robi na trojku a krivky krutiaceho momentu a vykonu sa maju pretinat pri 5252 otackach...jedine 5S je blizko k tomu cislu...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec

Příspěvek od Sam »

john píše:Zjavne ina metodologia prevedenia testu....normalne sa to robi na trojku a krivky krutiaceho momentu a vykonu sa maju pretinat pri 5252 otackach...jedine 5S je blizko k tomu cislu...
To jsou čísla, obsahy že by se v tom jeden utopil. Pro odhlečení rozklepaných křivek posílám jednu pro zasmání.
Je docela možné, že čistě teoreticky se v 5252 rpm mé křivky někde u nuly opět protnou :lol:
Obrázek
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Zamčeno