2013 - Dyno Day for AC (Praha) after pokec
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
2013 - Dyno Day for AC (Praha) after pokec
Jdeme tedy s kůží na trh, mějte s námi postiženými trochu jinak malé strpeníčko
Dnes tedy proběhlo měření 6 kusů Flatích kafemlejnků.
Troufám si říct, že vše dopadlo podle představ majitelů a dokonce mi jeden z dotyčných poděkoval za hezký den
(jako za to, že mohl trápit miláčka na brzdě - nechápu )
Posuďte, ale sami jestli to bylo k něčemu a co nám z toho vypadlo:
Milošák - Typ IV -1800cc-serie
Aleš_Bus - Typ IV - 2000cc (snížené hlavy, vačke web cam) Duffy - Typ I - 1904cc-W110 David - Typ I - 1835cc-W120 Wally - Typ I - 2276cc - W110 Pětišroub - Typ I - 2276cc (hrozně moc divnejch věcí kterejm rozumí jen 5šroub) Dodatky k porovnání:
Wally
Phat boy vs. Stinger Ales
Benzin vs. LPG A pár fotek z přijemně stráveného dne
Naposledy upravil(a) wally dne 14 kvě 2013, celkem upraveno 1 x.
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec
Teď jsi nám zarazil prdy:-)
Bylo to fajn, zkušebna je po stránce měření vybavená dobře až na mnou kritizované nevyřešené snímání otáček. Holt zapalování s cívkou a rozdělovačem je pro moderní tunery záležitost, kterou viděli maximálně v knize a snímání otáček indukcí ze zapalovacích kabelů mi přijde nešťastné. Proto se mi nezdá uspořádání mého grafu - sice ukazuje trendy, posun charakteru vačky do středních až vyšších otáček - na což nadávám zejména při jízdě ve městě- a taky chudost hlavní trysky kterou jsem zjistil dřív, ale ty propady a skoky se mi nepozdávají protože z pohledu řidiče to auto podává lineární výkon.
Možná je chyba že jsem vysrabil a omezovač to měření utnul v 6300, ještě tam byl cca dalších 1000rpm prostor - z grafu je vidět jasná tendence dalšího růstu.
Počasí bylo krásné, čína ve Štěrboholech taky, svezení v 412 taky, adrenalin taky, zkrátka si to někdy zase zopakujeme.
Bylo to fajn, zkušebna je po stránce měření vybavená dobře až na mnou kritizované nevyřešené snímání otáček. Holt zapalování s cívkou a rozdělovačem je pro moderní tunery záležitost, kterou viděli maximálně v knize a snímání otáček indukcí ze zapalovacích kabelů mi přijde nešťastné. Proto se mi nezdá uspořádání mého grafu - sice ukazuje trendy, posun charakteru vačky do středních až vyšších otáček - na což nadávám zejména při jízdě ve městě- a taky chudost hlavní trysky kterou jsem zjistil dřív, ale ty propady a skoky se mi nepozdávají protože z pohledu řidiče to auto podává lineární výkon.
Možná je chyba že jsem vysrabil a omezovač to měření utnul v 6300, ještě tam byl cca dalších 1000rpm prostor - z grafu je vidět jasná tendence dalšího růstu.
Počasí bylo krásné, čína ve Štěrboholech taky, svezení v 412 taky, adrenalin taky, zkrátka si to někdy zase zopakujeme.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec
Tleskám a smekám klobouk všem zůčastněným. Kdo ovládal plynový pedál ? Obsluha nebo majitel vozu ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec
Děkujeme, plyn šlapal Adam z Dieselpoweru (majitel rapida 1988) s citem sobě vlastním. Majitelé na to neměli nervy (koule) nebo tak něcoSam píše:Tleskám a smekám klobouk všem zůčastněným. Kdo ovládal plynový pedál ? Obsluha nebo majitel vozu ?
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec
Také se připojuji k poděkování. Byl to opravdu příjemný den. A hlavně DÍK organizátorovi že vše zařídil, protože jinak by jsme o "vysněných" výkonech mohli jen polemizovat u ohníčku na srazech či před spaním.
Je fakt že poslouchat zblízka svůj motor jak v zátěži točí 6000 ot je docela zajímavej zážitek. Když se šlape na plyn v kabině je to pohoda, ale stát u něj a slyšet jak burácí-to je jiná.
Je fakt že poslouchat zblízka svůj motor jak v zátěži točí 6000 ot je docela zajímavej zážitek. Když se šlape na plyn v kabině je to pohoda, ale stát u něj a slyšet jak burácí-to je jiná.
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec
Akcička vyvedená.. ale těch průpovídek co padlo, hodně jsem se zasmál
Výsledek motoru v 412 je nad mé očekávání. I po tolika letech motor s původní vačkou a klikou moc nezaostává od továrních parametrů.
Vlevo jsou tovární a vpravo parametry z včerejšího Dyno testu, posuďte sami
Výsledek motoru v 412 je nad mé očekávání. I po tolika letech motor s původní vačkou a klikou moc nezaostává od továrních parametrů.
Vlevo jsou tovární a vpravo parametry z včerejšího Dyno testu, posuďte sami
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec
Čím byste vysvětlili velké kolísání momentu (výkonu) u některých brouků?
Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec
Co tym presne myslis?
Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec
Myslím grafy Duffy a 5š.
Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec
To nie su pekne grafy, hlavne Sroubov, ale citanie dyno grafu chce taktiez sirsiu znalost problemu....lope píše:Myslím grafy Duffy a 5š.
Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec
Takže se nedá odhadnout, čím to je? Připadá mi, že mají podobný styl výfuku. Souvisí to nějak s odstupňováním převodovky?
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec
Mám jednu hypotézu...
Python - při poslechu bylo slyšet, že na určitých otáčkách rezonoval a když složím grafy přes sebe.. jsou poklesy cca stejné na stejných otáčkách..
Python - při poslechu bylo slyšet, že na určitých otáčkách rezonoval a když složím grafy přes sebe.. jsou poklesy cca stejné na stejných otáčkách..
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec
Myslim, ze v 5S pripade je to vacka / vyfuk, ale je tam viac veci, ktore ovplyvnia test...lope píše:Takže se nedá odhadnout, čím to je? Připadá mi, že mají podobný styl výfuku. Souvisí to nějak s odstupňováním převodovky?
Dalsia dolezita vec je nie cislo najvyssieho vykonu, ale ako dlho, resp. od ktorych do ktorych otacok je horizontalna lajna horizontalna...alebo co najviac...
P.S. prevodovka s tym nema nic spolocne...
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec
Tak a videa zde:
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec
prozraďte mi jednu věc.
Jaká rychlost je zařazená během toho testu ?
jednička ?
Jaká rychlost je zařazená během toho testu ?
jednička ?
... a vůbec !
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec
Klasicky to bývá na 4 stupeň (mělo by to být cca 1:1), ale my jsme si řekli o trojku.Herbie píše:prozraďte mi jednu věc.
Jaká rychlost je zařazená během toho testu ?
jednička ?
S našimi otáčkami (měřili jsme do cca 6500 ot/min) by to šlo nad 160 km/h
No a to by na těch 145 r15 asi nebylo úplně ono... Nebo chytat busa ve 180 taky nic moc
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec
Zjavne ina metodologia prevedenia testu....normalne sa to robi na trojku a krivky krutiaceho momentu a vykonu sa maju pretinat pri 5252 otackach...jedine 5S je blizko k tomu cislu...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2013 Dyno Day for AC (Praha) after pokec
To jsou čísla, obsahy že by se v tom jeden utopil. Pro odhlečení rozklepaných křivek posílám jednu pro zasmání.john píše:Zjavne ina metodologia prevedenia testu....normalne sa to robi na trojku a krivky krutiaceho momentu a vykonu sa maju pretinat pri 5252 otackach...jedine 5S je blizko k tomu cislu...
Je docela možné, že čistě teoreticky se v 5252 rpm mé křivky někde u nuly opět protnou
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912